20 Şubat 2014

THE FACE SHOP ALIŞVERİŞİM

Uzun zamandır çok merak ettiğim ve almak istediğim "The Face Shop" ürünlerine sonunda dün kavuştum.Bu sabah fotoğraflarını çekip hemen sizinle paylaşmak istedim.


The Face Shop markası Kore kökenli bir marka.Son zamanlarda BB ve CC kremleri hakkında övgü dolu yazıları okuyunca bende denemek istedim.Fondötenlerimin benim için yeri ayrı da olsa farklı BB-CC kremler denemeyi ve günlük makyajlarımda kullanmayı tercih ediyorum.

The Face Shop'tan ilk alışverişimde "Face it Aura CC Cream" satın aldım.SPF 30 koruması olan bu ürünün 02 numara "Natural Beige" rengini seçtim.


Denemek için sabırsızlanıyorum ve ilerleyen günlerde bu ürün incelemesi blogta olacak:)))
Fiyatı 75tl

Aylardır almayı çok ama çok istediğim bir diğer ürünü bebek pudrası kokulu el kremi; lovely me ex pet perfume hand cream-baby powder. 
Ambalajına bir bakar mısınız? Çok şeker öyle değil mi:)))



Fiyatı:22tl

The Face Shop'tan yapmış olduğum bu ilk alışverişten çok memnun kaldım.Ürünler son derece düzgün ambalajlanmış,vaktinde teslim edilmiş ve hiçbirşey söylemememe rağmen diğer ürünleride denemem için pekçok tester eklenmişti pakete.Bu nedenle kendilerine tekrar çok teşekkür ederim.


The Face Shop alışverişim umarım ilginizi çekmiştir.Siz daha önce bu markanın ürünlerini denediniz mi,düşüncelerinizi yorum bölümünde paylaşırsanız çok sevinirim:)))

Sevgiler

10 yorum:

  1. Merhabalar, o şirin mi şirin kremi ben de çok merak ediyorum ama içindekileri merak ediyorum. paylaşabilir misiniz acaba? Bu arada bloguma da beklerim :) http://benimminikkusum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. O kremi sırf ambalajı istiyorum yaa çoook şiriin ^^ Güle güle kullan =)

    YanıtlaSil
  3. Çok şeker ambalajları var ürünlerin, bu yüzden birçok ürününü muhakkak denemek istiyorum. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @ceyda byjade ambalajı çok şeker bende bayıldım canım.teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. @Selenay K. katılıyorum,dener denemez yorumlarımı belirteceğim.umarım en yakın zamanda sende kullanırsın canım:) sevgiler

    YanıtlaSil
  6. @Minik Kuş Şule,yakında ürün hakkında incleme yazısı hazırlayacağım.içerik ve diğer pekçok konuda yazımda olacak.takipte kal tatlım:) hemen geliyorum bloğuna

    YanıtlaSil
  7. Merak ettigim markalar arasina girdi son gunlerde
    Cok da cicilermis.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan kuzummm yorumlarını bekliyorum en kısa sürede :)

    YanıtlaSil
  9. @Neslihan Altunel tabi canım çok yakında geliyor yazıları:)

    YanıtlaSil