11 Şubat 2014

NOTD: Essence Absolutely Blue & China Glaze Prism

Merhabalarrr:)

Bugün uzun zamandır yapmak istediğim "günün ojesi" adlı çalışmamla karşınızdayım.

Eğer beğenirseniz NOTD 2-3-4.... ve devamları gelebilir:)


Mavinin tonlarını seviyorum.Bana DENİZİ,GÖKYÜZÜNÜ VE HERŞEYİN TEMELİ OLAN SUYU anımsatıyor.Bu görüntüyü elde etmek için yardımcılarıma buyrun bakalım:)))


  • Essence "Absolutely Blue"
  • China Glaze "Prism"
  • Top coat olarak vazgeçilmezim Sally Hansen Mega Shine
Essence Absolutely Blue açık mavi,pastelimsi ve günlük çok rahat kullanılacak bir renk.

China Glaze Prismatic serisinin "Prism" rengi içinde hafif mor ışıltıları olan ve bence mavi ve mor alttonlu pekçok ojenin üzerinde parıl parıl parlayacak simli bir yapıya sahip.Kesinlikle mükemmel bir kıvamı var ve simler çok güzel duruyor.Essence ojenin üzerine bir kat sürdüm ve kusursuz uyum sağladılar.China Glaze ojeyi sevgili Gülsen'in bloğundaki çekilişten kazanmıştım.Kendisine tekrar teşekkür ederim:)

ve elbette son kat Sally Hansen Mega Shine.Ojenize parlaklı ve kalıcılık katıyor.Bu şişe bitmek üzere ve yenisini mutlaka alacağım bir "topcoat." 

Umarım beğenirsiniz,fikirleriniz benim için çok değerli:)

Sevgiler...

3 yorum:

  1. Oyy tatlım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Gülsen'cim epey oldu çekilişinden bu şahane ojeyi kazanalı ama mükemmel bir renkmiş,bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  3. Maviş maviş yerim ben o tırnaklarııı

    YanıtlaSil