17 Şubat 2014

Balparmak Apitera Blogger Etkinliği

Haftanın ilk yazısında "Balparmak Apitera 8 Şubat Blogger Etkinliği" ne yer vermek istiyorum.

Balparmak Apitera serisinin tanıtıldığı bu güzel günde Detoks ve Sağlıklı Yaşam Danışmanı Gül Kaynak'tan beslenme,anti-aging ve detoks konularıyla ilgili çok faydalı bilgiler edindik.




Gül Hanım'ın sağlıklı yaşam ile ilgili bizlerle paylaştığı küçük ipuçlarını birbir dinledim ve not aldım.

Kahvaltı ile başlayan tanıtım etkinliği Gül Hanım'ın sunumu ve Apitera serisinin tanıtımı ile samimi bir hava içinde gerçekleşti.Balparmak Apitera serisinin Apiage,Apinergy,Apikids ve Apimix ürünleri ile tanıştık.


Excel Danışmanlığın herzamanki profesyonel ve titiz organizasyonu ve Grand Tarabya Otel'in büyülü atmosferinde gerçekleşen bu özel güne katıldığım için gerçekten çok mutlu oldum.



Balparmak ekibinin samimi ekibi ve birbirinden tatlı bloggerlarla tanıştık ve hemen kaynaştık.

Biz bloggerlar için sürpriz devam ediyordu.Boğazın eşsiz konumunda bulunan Grand Tarabya'nın SPA bölümüne çıktık.Enfes Boğaz manzarası eşliğinde cilt bakımındaydı sıra.

Minik ve afacan oğlum Doruk, lobide babasıyla annesinin çıkışını beklerken biraz sıkılmıştı o nedenle cilt bakımını başka bir güne ertelemek durumunda kaldım.Ama aklım arkadaşlarımda ve eşsiz Boğaz manzarasında kaldı.

Gelelim Apitera ürünlerine.Etkinlik sonunda marka tarafından denememiz için verilen Apitera kutusundan bakın neler çıktı.




Ben Apimix'i denemeye başladım bile.Eşim de bana özendi ve eşlik etmeye başladı.Düşüncelerimi yakında sizlerle paylaşacağım.

Sağlıklı günler:)

2 yorum:

  1. Kuzum Apitera Türk markası değil mi ?

    YanıtlaSil
  2. Balparmak markasının çıkardığı bir ürün grubu Apitera.Türk markası canım:)

    YanıtlaSil