22 Ocak 2014

LUSH BIG ŞAMPUAN

Herkese merhabalar,

Lush ürünleri denemeyi ve üzerlerine yazılar yazmayı seviyorum.Bir süredir kullandığım "Lush Big Şampuan" incelemesine yer vermek istiyorum bugün.


Lush'ın deniz tuzu içeren bu şampuanı yapısı itibarıyla irili ufaklı deniz tuzu içeriyor.



Kutuyu açıp deniz tuzu parçaları olan ürünle saçlarınızı yıkamak fikri ilk başta tuhaf geliyor.Ancak ürünü saça uyguladıktan sonra yayılan mis gibi deniz kokusunu çok sevdim. Tek yıkamada ve az bir miktarla saç oldukça iyi temizleniyor.Peeling etkili ve derinlemesine temizleyen bir şampuan olmasından dolayı hergün ve arka arkaya kullanım için değilde haftada 2 kez kullanım bana yeterli geliyor.

Lush'ın %50 deniztuzu içeren Big şampuanı saçı besleyip,parlatmayı ve hacim vermeyi vaadediyor.Ben yıkadıktan sonra elektriklenme yaşamadım.Saçlarımda ortalamanın üzerinde bir parlaklık ve hacim farkettim.

Gelelim ambalajına: Lush'ın geri dönüşümlü siyah kutularını seviyorum.Ama bu ürünü alırken biraz zorluk yaşadım.Bir kere kutunun kapağı tam oturmuyor.Açmak ve kapatmak biraz sıkıntılı.Bununla beraber irili ufaklı deniz tuzu parçaları içeren bir ürüne elinizi daldırarak bir kutudan almak tuhaf gelebilir.

Lush Big şampuanın saçlarımda yarattığı hacim ve parlaklığı sevmeme rağmen içerikle ilgili biraz kafam karıştı.Normalde Lush'ın pekçok ürünününde paraben ve türevlerine rastlamadığım halde bu üründe paraben bulunuyor.Miktarını bilmiyorum ama mevcut.Ayrıca birde SLS ihtiva ediyor.


Dediğim gibi ürünü sevdim sevmesine, paraben ve sls içermese yenidende alırdım.

Şuanki fiyatı 59TL.Ben fiyat artışından önce almıştım.Şuan bana yüksek geldi fiyatı.

Lush şampuanlardan Big veya diğerlerini kullananınız var mı? Görüşlerinizi merak ediyorum...

Sevgiler

3 yorum:

  1. Lush'ın bu şampuanını çok seviyorum Ama en son Lush'ta yaşadığım ve daha öncesinde yaşanılanlardan dolayı Lush'ı boykot ediyorum kuzum

    YanıtlaSil
  2. tatlım,ne oldu ki?dur mail atıyorum merak ettim şimdi...

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok seviyorum bu şampuanı ama dediğin gibi kullanımının zahmetli olması, Sls,paraben olmasına bir de yüksek fiyat eklenince ikinci almaya tereddüt ediyor insan..

    YanıtlaSil