7 Ocak 2014

Bourjois Chocolate Bronzer


Merhabalar,

Bugün Bourjois markasının en sevdiğim ürünlerinden biri olan Bronzing Powder'ını inceleyeceğim sizler için.


Son bir yıldır severek kullandığım bu güzel bronzer kutusunun içinden hafif hafif çikolata kokuları yükseliyor desem:)

Çikolata+bronzer=ne muhteşem bir ikili değil mi?


Bourjois bronzer'ı sevmem için öyle çok neden var ki?
  • İpek gibi cildi saran ve ciltle bütünleşen bir yapısı var
  • Mis gibi çikolata kokuyor
  • Kalıp gibi durmuyor ve oldukça kalıcı
Elmacık kemiklerinin altı,çene altı ve şakaklara uyguladığım bronzer'ın bendeki rengi 52 numara,cildimle uyumu gayet iyi.Rengi fotoğrafta net gözüksün diye bastırarak sürdüm.Cilde uygulandığında kesinlikle çok doğal duruyor.


İyi bronzer uygulamanın en iyi yolu cildinize uygun tonda bir ürün seçmek ve yuvarlak uçlu,kaliteli ve dolgun bir fırçayla uygulama yapmak.

Peki sizin en sevdiğiniz bronzer hangisi?

8 yorum:

  1. Benim favorim nyx in taupe adlı allıgı :) Kendisi allıktan ziyade kontur icin harikaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim swatch'ını mail atar mısın kübra'cım? bu arada wishlistimdeki
      ürünlerden biri olan "benefit rockateur" hediye olarak geldi.yok böyle birşey,çok güzel:))) yazısı yakında canım....

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Güzel günlerde kullanın yazısını bekliyorum :) hemen atıyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Canım benim bloğun çok güzel :)))))

    YanıtlaSil
  5. @Kozmetik Sihiri çookkk teşekkür ederim.Her zaman beklerim,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Bir de en iyi bronzer fırçası postu olsa süper olur =)
    Bu arada henüz çok yeni ama bloguma katılırsanız çok çok mutlu olurum =)
    http://neselizebra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. @neseli zebra evet çok haklısın,hemen not aldım bronzer fırçası yazısını.elbette hemen geliyorum bloğuna:)

    YanıtlaSil