3 Aralık 2013

Favori Kış Ojelerim & Tırnak Bakımı Ürünlerim

Yılın son ayından kocaman bir merhaba,

Bu soğuk,gri kış günlerinin en büyük tesellisi yepyeni bir yıla sayılı günler kalması öyle değil mi?

Hayallerin,umutların kabına sığmadığı ışıl ışıl bir yılın hayali bile beni mutlu etmeye yetiyor:)

Makyaj,kozmetik ürünleri,alışveriş yazıları derken bloğumda çok uzun süredir favori ojelerime yer vermediğimi farkettim.Umarım son zamanlarda alıp severek kullandığım kış ojelerimle gününüze birazcık renk katabilmeyi başarabilirim:)


Markaya göre sıralama yapmak istedim.Rimmel London 60 seconds serisi birbirinden güzel renkleri ve hızlı kuruyan formülleri ile çok sevdiğim bir seri.Aralarından seçtiğim 510 Euphoria(metalik pembe kahve arası bir ton) ve 840 Blue Eyed Girl(canlı bir mavi)

Maybeline Color Show serisinden seçtiğim renkler 354 Berry Fusion(canlı bir böğürtlen rengi) ve 465 Brick Shimmer(içinde minik ışıltıları olan tatlı bir kiremit rengi)

Essence 113 Do you speak Love? Sıkılmadan kullandığım mükemmel bir kırmızı.Essence ojelerinin fırça uçlarını tırnağa sürerken çok pratik ve başarılı buluyorum.Ayrıca kırmızı bir ojenin adı "Do you speak Love? olurda alınmaz mı?Sizde benim gibi oje renklerini incelerken isimlerinide merak ediyor musunuz?

Pastel 18 numara capcanlı bir mor.Bu rengi görür görmez aldım.Çok tatlı gerçekten:)

Sırada Vanilya Club kutularıyla gelen daha önce denemediğim bir marka Alessandro "Indigo Illusion" var.Turkuaz mavi Indigo Illusion mevsimsiz,zamansız bir renk bence.Minik şişesini çok hızlı bitireceğime eminim:)

Koyu renk ojelerin ömrünü Top Coat kullanarak uzatmak mümkün.Sally Hansen'in Mega Shine Top Coat'u kesinlikle denediklerimin en iyisi.Ojelerimi daha uzun süre bozulmadan kullanabiliyorum.

Yazımın 2. bölümüne hızlı bir geçiş yapalım mı?

İşte Favori Tırnak Bakımı Ürünlerim


Tırnak bakımı ürünlerinde Essence ve Sally Hansen'i tercih ediyorum.Essence'in kompakt bir saklama kabında satılan 2 taraflı kağıt törpüsü uzun ömürlü ve çok kaliteli bir ürün.Hijyenik kutusu ve ürün kalitesi bakımından bugüne kadar kullandığım en iyi törpü desem abartmamış olurum sanırım.Yine Essence'in gülağacından turnak çubukları evde manikür ve tırnak bakımını çok pratik kılıyor.Bu çubuklarda Essence'in başarılı ürünlerinden.
Gelelim Sally Hansen'in tırnak bakımı yıldızlarına."Instant Cuticle Remover" tırnak etlerine uygulanan ve tırnak eti çubuklarıyla geriye itilerek tırnak etlerini kısmen temizleyen jel bir ürün.Komple manikür salonundan çıkmış gibi bir etki yaratmıyor ama manikür için vakti olmayanlar için iyi bir alternatif.
Son tırnak bakım ürünüm ise yine Sally Hansen "Healthy Cuticles Now"  adında yuvarlak, portakal renginde şirin bir kutuda satılan tırnak ve tırnak eti kremi.Hafif,güzel bir kokusu var.Kutunun içinde bulunan ürün miktarını biraz az bulsamda tırnak etleri için başarılı bir nemlendirici krem.

Umarım beğeneceğiniz bir yazı olmuştur.Fikirleriniz benim için çok değerli.Önerileriniz ve düşüncelerinizi merak ediyorum.

Kendinize iyi bakın.

Sosyal medya hesaplarımdan beni takip edebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder