9 Aralık 2013

BOURJOIS İndiriminden Neler mi Aldım?


İyi haftalar:)

Bildiğiniz gibi Bourjois markalı ürünlerde %50'lik bir indirim var şu günlerde.Benim için erken bir yeniyıl hediyesi oldu bu sürpriz indirim:)

Bloğumu takip edenler Bourjois ürünlerini ne kadar severek kullandığımı zaten biliyorlar.Bugüne kadar "healthy mix" fondöten ve aynı seriden kapatıcı ve volumizer maskarasından son derece memnun olan biri olarak aslında uzunca süredir böyle bir Bourjois indirimini bekliyordum ve sonunda "az ama öz" bir alışveriş yaptım dün watsons'tan.

 
Bourjois allıklardan günlük makyajlarda rahatlıkla kullabileceğim çok doğal tonda bir pembe allık seçtim.Şirin kutusu  tam çantaya atmalık.İçinden çıkan minik allık fırçasını kullanacağımı düşünmüyorum.
 
 
Bourjois göz kalemlerinin yumuşacık yapıları var.Kahverenginin iki farklı tonundan yana kullandım tercihimi.Bu kış bronz,kahve,kızıl tonlarda yapacağım makyajlarla çok uyumlu olacak bu ikili:)
  
ve uzun süredir almak istediğim rujlardan 04 numarayı seçtim.Doğal,çok tatlı bir kahve.
 
 
Bourjois standında uzunca bir süre vakit geçirdikten sonra seçtiğim ürünler bunlar oldu.Sizler neler neler aldınız Bourjois indiriminden çok merak ediyorum.Elbette bu markanın en severek kullandığınız ürünlerini yorum kısmında yazarsanız sevinirim:)
 
Sevgiler:)))

12 yorum:

  1. harikalar ;) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. canım teşekkür ederim.bende sabırsızlanıyorum denemek için:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan çok güzel gözüküyorlar :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın :) fiyatlar nedir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ayşe hnm,
      ayrı ayrı fiyatlarını hatırlayamadım şimdi.faturasınıda bulamadım.sadece kalemlerden biri 11 tl civarıydı onu biliyorum.

      Sil
  5. Canım guzel gunlerde kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Balbocegi İle Kozmetik teşekkür ederim canım:)

      Sil
  6. Bende allık ruj pudra kapmayı düşünüyorum. :)
    Kapatıcımı da yedeklesem iyi olacak,aşk yaşıyorum çünkü ^^

    Güle güle kullan canım hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok akıllıca bir iş olur bir daha %50 ne zaman gelir kimbilir? bende yedeklemeyi düşünüyorum ama elimdede bitirilecek epeyce bir ürün olduğu için bir sonraki indirime saklıyorum hakkımı:)

      Sil
  7. Güle güle kullanın aldıklarınızı:) Ben de Watsons'ta son kalanlara yetiştim, hiçbir şey kalmamış geç kalmışım biraz. Healthy Mix fondöten alıcaktım ama 1 tane bile kalmamış :( arayışıma devam edeceğim :)

    http://pembeliseylerim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler tuğçe:) indirimlerde erken davranmak lazım galiba.benim alışveriş yaptığım bourjois standında pekçok ürün açılmış,denenmişti.kullanılmamış olanları bulmam epey zaman aldı.indirimler güzel birde şöyle görüntüler olmasa değil mi?

    YanıtlaSil