23 Aralık 2013

Aralık Ayı Favorilerim

Yeniyıl için gerisayım başladı:))) 2013'ün son favoriler yazısı ile karşınızdayım.
İşte "Aralık" ayı yıldızlarım:



Nemlendirici ile başlayalım:
La Roche Posay Hydreane Legere karma cildime iyi gelen bir nemlendirici.İçeriğinde paraben bulunmuyor.40 ml'lik minik tüpü epey bereketli çıktı.Bittiğinde yeniden alacağım bir nemlendirici.

Aralık ayında çoğunlukla "bb cream" ve "renkli nemlendirici" kullanmayı tercih ettim.Geçen aylarda olduğu gibi bu ayda Nars Tinted Moisturizer'ı elimden düşüremiyorum.Renkli nemlendirici olmasına rağmen yapısı ve kapatıcılığı  neredeyse hafif yapılı bir fondotöne yakın.Cilt yapım ve ten rengimle uyuşan dört dörtlük bir renkli nemlendirici.Benim açımdan 2013'te kullandığım en başarılı ürünlerden biri:) Üzerine Rimmel London Stay Matte pudra uyguladığımda sonuç daha da başarılı oluyor.

The Balm Jovi palet uzun bir tatile çıksam yanıma alacağım tek palet olur.12 far rengi,aydınlatıcısı,frat boy allığı, 2 farklı renkte ruj seçeneği ve kalp şeklinde aynası ile pekçok ihtiyacı birarada barındıran minik bir mucize Jovi palet.The Balm paletlerin kapakları,tasarımları,pigmentasyonları övgüyü hakediyor.



Sırada Lumi Magique kapatıcı var.Kalem şeklinde pratik bir kullanıma sahip ve çok sevdiğim bir kapatıcı.Kalıp gibi durmuyor,ciltle hemen bütünleşiyor.Fiyat/performans açısından çok başarılı.İndirim zamanları ise tadından yenmez:)

İtiraf ediyorum ben bir lipbalm delisiyim.Makyaj çekmecemde Eos,BBW,Nivea ve Caudalie lipbalmlarından oluşan minik bir koleksiyon var.Geçen aylarda dermoeczanemden sizlerle paylaştığım bir Caudalie alışverişim olmuştu.Yabancı bloglarda çok övülen bu minik arkadaşımı tanıtmak istiyorum:"Caudalie Lip Balm"
Hafif bir vanilya kokusuna sahip,antioksidan içerikli bir dudak koruyucusu.Dudakta kesinlikle yapış yapış bir his bırakmıyor.İpeksi,hafif bir doku yaratıyor.Çabuk bitecek gibi:)))

Bu ay en sıklıkla kullandığım iki ruja yer vermek istiyorum.Bir tanesi YSL Rouge Volupte "Lingerie Pink".Oldukça açık pembe bir ton,koyu renk göz makyajları ile çok yakışıyor.


Uyguladıktan sonra üzerine bir kat gloss sürmek çok daha kusursuz bir sonuç veriyor.Bu ay mürdüm tonlu,bol rimelli göz makyajlarımla çok uyumlu bir ruj oldu.Ysl rouge volupte'nin çok kaliteli bir ambalajı var.Sanırım fiyatının yüksek olma nedenlerinden biride budur.
Gelelim bu ayın 2.favori rujuna.Çok uzun zamandır almak istediğim bir ruj: "Mac Plumful".



Lustre serisinden muhteşem bir renk.Orta pembe tonla mürdüm arası bir ton.Islak bir görünümü var.Nemlendirmesi başarılı.Sürüldüğünde göründüğünden biraz daha açık oluyor.Ben iki kat sürüyorum.

Sırada "DiorShow Iconic Overcurl" var.kirpikleri çok güzel kıvırıp uzatan bir rimel.Ambalajı ve fırçasını çok sevdim.Bugüne kadar kullandığım en iyi maskaralardan biri.Highend bir marka olmasından dolayı fiyatı biraz yüksek.

"Clinique Bottom Lash mascara" alt kirpikler için olmazsa olmaz bir ürün.Özelliklede benim gibi alt kirpiklere rimel süremeyenler için.Küçücük fırçası tek tek alt kirpikleri ayırıyor.Minicik bir ambalajı var.Uyguladıktan sonra bende herhangi bir akma ve bulaşma yapmadı.

ve ayın favori parfümü: "Calvin Klein Euphoria".Kokusunu çok ama çok seviyorum.Sadece aralık ayının değil 2013'ün en sevdiğim parfümü.

Aralık ayının sonlarına geldiğimiz şu günlerde benim favorilerim bunlar.Umarım severek okuduğunuz bir yazı olmuştur:)

Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder