25 Kasım 2013

Maybeline Color Tattoo Krem Farlar

Merhaba canlarım,

Kullanmaktan asla bıkmadığım,renk renk seriyi tamamlama yolunda ilerlediğim ve çoğunuzun bildiği Maybeline Color Tattoo farlarla karşınızdayım.


Maybeline Color Tattoo'ların avantajlarından kısaca özetlemek istiyorum.
  • Kullanım pratikliği
  • Uzun süre kalıcılık(Sabah sürüyorum akşama kadar bozulma dağılma yapmadan kalıyor)
  • Evden acele çıkmam gerektiğinde ki genelde hep öyle oluyor:) baz bile uygulamıyorum.Yalnız "Pink Gold" rengi çok açık olduğu ve pigmentasyonu daha zayıf olduğu için altına baz uygulamadan cildimde oldukça soluk duruyor.
  • Fiyatları oldukça uygun.Ben 12 TL gibi bir fiyata almıştım
Ürünle ilgili yaşadığım tek dezavantaj
  • Yurtdışına göre renk seçeneğinin çok az olması.Özellikle koleksiyona yeni eklenen birbirinden güzel color tattoo'lar var:
Hadi şimdi swatclarına geçelim:


 
Immortal Charcoal ile başlayalım.Koyu gri tonda bir renk ancak pigmentasyonu rengine rağmen diğer color tattoolar kadar güçlü değil.Birkaç kez gölgeleme amaçlı kullandım.Tek başına far olarak bana pek gitmedi.
 
Eternal Silver çok güzel bir metalik gümüş rengi.Bu rengi mavi ve gri tonlarda makyaj yaparken alt baz olarak uyguluyorum.Upuzun kuyruklu siyah bir eyeliner ile gölgelendirerek kullansam nasıl olur? Belki bir makyaj videosu bile hazırlarım bu renkle.Ne dersiniz?
 
Pink Gold metalik pembe tonda tamda adına uygun bir renk:) Pigmentasyonu On and On Bronze kadar yoğun değil bu nedenle far bazı şart.Özellikle cildimin soluk olduğu şu kış başlangıcı günlerde Pink Gold'u bazsız ve gölgeleme yapmadan kullanmıyorum.Özellikle yaz aylarında bronz tende daha bir güzel duruyor sanki.
 
Eternal Gold altın renginde çok iddialı bir renk.Günlük hayatta hiç kullanmadım.Özel günler ve gece makyajı için daha uygun.Altın rengi bu far bazının üzerine kahve ve haki tonlarda gölgelemeler başarılı olacaktır.
 
Favori Color Tattoo rengimi en sona sakladım:
On and on bronze
İlk aldığım günden beri elimden düşüremediğim nefis bir bronz renk.Pigmentasyonu çok başarılı,rengi günlük makyajlarda çok kullanışlı.Acelem olduğu günlerde bazsız tek başına bir rimelle bile çok iyi duruyor.Gölgelendirmede harika bir baz oluyor.On and on bronze bitince hemen yeniden alacağım bir renk.Bence color tattoo'ların bu kadar popüler olmasında bu minik şampiyonun payı çok:)
 
Sizin en sevdiğiniz color tattoo hangisi?
 
Sevgiler
 

12 yorum:

  1. Süper anlatmışssın,insan böyle kullanmayınca hatırlıyor ya blog yazılarıyla :)) aynen katılıyorum sana çok güzel kalıcılık sağlıyorlar,benim göz kapağımda herşey akar dağılır ama bunda öyle bir sorun yok !! Pink gold ve etarnal gold var bendede severek kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım güzel sözlerin için çok teşekkürler:)

      Sil
  2. Pink gold,Eternal gold ve On and on bronze rengi var bende. Hepsini seviyor ve mürdüm renginin TR'ye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum.
    Tümünü güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyaj kelebeği metallic pomegranate rengi benimde çok hoşuma gitti.tam sonbahar-kış rengi:)

      Sil
  3. On and on Bronze'u fırçayla ince bir hat halinde eyeliner gibi çekince de güzel duruyor. O mürdüm rengi çok hoş, keşke gelse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @libra Beaut fırçayla anlattığın gibi denememiştim,mutlaka denerim.sağol canım:) metallic pomegranate gerçekten güzel:)

      Sil
  4. bende permanent taupe rengi var.gerçekten çok hosh.Bize de malesef renk çesitleri az geliyor.on and on bronz olana bayildim.alirim mutlaka.

    YanıtlaSil
  5. @Guzel E-zade renk çeşitleri çok az gerçekten.on and on bronze'u seveceğine eminim canım:)

    YanıtlaSil
  6. on and on bronze benimde favorim :) güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  7. "on and on bronze" çoğumuzun favorisi galiba,sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. gold ve bronze çok denenesi duruyorlar! :)

    YanıtlaSil
  9. @alice haklısın canım.denenesi+alınası:)

    YanıtlaSil