7 Kasım 2013

Lush'ın Yılbaşı Sürprizlerinden Snow Fairy Duş Jeli

Herkese merhaba,

Sizlere bugün Lush'ın "Snow Fairy" serisinin duş jelini tanıtmak istiyorum.


Snow Fairy Lush'ın yılbaşı için sınırlı sayıda ürettiği duj jellerinden.Eğer benim gibi bu ürünü çok sevdiyseniz bu ürünün sürekli satışı olmayacağını üzülerekte olsa belirtmek zorundayım:(

Pamuk şekeri kokulu bir duşjeli hayal edin.Çocukluğumuzun kokusu,pamuk şekeri kokusu,şekerci dükkanının kokusu....Hayal etmek bile güzel:)

Kalıcı bir kokuya sahip,kesinlikle hemen yokolup gitmiyor.

Bu ürünü Lush'ın yılbaşı için piyasaya sürdüğü "Rose Jam duş jeli" ile beraber almıştım.


Rose Jam'i içeriğindeki Isparta gülü özünden dolayı çok sevmiştim ama Snow Fairy benim için 1 numara:)

Snow Fairy ve pamuk şekeri kokusu demişken yeni Lush kombinimle sizi tanıştırmak istiyorum.
Karşınızda Küçük Pamuk şekeri ailem:)

 
Lush'un meşhur dudak peelingi bubblegum,my lollipop'u bilirsiniz.Snow Fairy ve my lollipop mükemmel bir ikili oldu.Her ikiside pamuk şekeri kokuyor,hoş bir tesadüf oldu benim içinde.
 
Snow Fairy duş jeli 100-250-500gr'lık ambalajlarda satılıyor.Ben 250gr'ı tercih ettim.Merak edenler için fiyatı 36TL
 
Pamuk şekeri kokusunda,renginde güzel bir yılbaşı serisi Snow Fairy.Lush'ın yılbaşı paketlerini merak edenler için özel bir Snow Fairy hediye paketi hazırlanmış bile.Harika bir yılbaşı hediyesi olurdu öyle değil mi?
 
Pamuk şekeri tadından güzel bir haftasonu dilerim şimdiden:)

4 yorum: