28 Ekim 2013

DUTYFREE GANİMETLERİM:)

Merhabalar,

Haftanın ilk günkü yazısı ilginizi çekecek bir freeshop yazısı olsun istedim.Hepimizin bildiği üzere highend kozmetik ürünler yurtdışına göre ülkemizde oldukça pahalı.Bu nedenle yüksek fiyatlı kozmetik ürünlerin ya indirimlerini bekliyorum ya da yurtdışından gelen tanıdıklarımdan freeshop'tan getirmelerini rica ediyorum.

Geçen hafta eşim iş nedeniyle yurtdışına çıktı.Bende uzunca bir süredir almak isteyipte alamadığım kozmetik ürünlerin listesini çıkardım.Freeshop siparişlerimi toplu olarak sıcağı sıcağına sizinle paylaşmak istedim.


Öncelikle bayıldığım bir marka olan Yves Saint Laurent ürünleriyle başlayalım.


  • Yves Saint Laurent Touche Eclat fondöten: Bendeki rengi "beige rose" tonu.Ürünü deneyip düşüncelerimi paylaşmak için şimdiden sabırsızlanıyorum:
  • Freeshop fiyatı 38.50 EUR
  • Yves Saint Laurent Rouge Volupte 7 numaralı "Lingerie Pink" rengi.Çok açık bir pembe ton.Nude beige ve bu ton arasında çok kararsız kaldım.Umarım kararımdan memnun kalırım.Hafif bronz bir ten ve smoky makyajlarda mükemmel duracağına inanıyorum
Freeshop fiyatı:27.50 EUR


Dior'un efsane rimeli Diorshow Iconic Overcurl mascara ile ilgili o kadar çok olumlu yazı okudum ki,aylardan beri wishlistimde yer alıyordu.

Freeshop Fiyatı:27.50 EUR


Ülkemizde olmayan bir ürün Helena Rubinstein Magic Concelaer karşınızda.Bu kapatıcınında çok seveni var.Denemeyi gerçekten çok istediğim bir üründü.Bendeki rengi 2 numara "medium" tonu.Sonuçlarını inanın çok ama çok merak ediyorum.

Freeshop Fiyatı:28.50 EUR

Sırada son freeshop ganimetim Clinique Bottom Lash Mascara var.Aldığım renk 01 Black.Alt kirpikler için nokta vuruş bir ürün olduğunu duyuyorum.Minicik bir ambalajı var.


Fiyatı:12.50 EUR

Fiyatları belirtmemdeki sebep bu ürünleri Türkiye'den alacaklar için bir karşılaştırma yapmanızı kolaştırmak istemem.Seçtiğim ürünlerden merak ettiğiniz veya öncelikli olarak tanıtmamı istediğiniz ürünler var mı? Yorum kısmında belirtirseniz sevinirim. 

Siz freeshop'tan alışveriş yaptınız mı? Paylaşımlarınız beni çok memnun ediyor.

Sosyal Medya'dan takip etmek isteyenler için küçük bir hatırlatma:)

8 yorum:

  1. Aldıklarını güzel günlerde kullan YSL Fondötenin burayla çok farkı yokmuş almak istediğim bir üründü duty free fiyatını görmem iyi oldu en iyisi buradan almak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. melal'cim bazı markalarda fiyat farkı az olabiliyor,toplu alışverişte çok daha hesaplı oluyor.birde üründen ürüne göre değişiyor bazı ürünlerde fiyatlar yakın oluyor bazılarında ise bayağı bir fark oluyor Türkiye'ye göre.yardımcı olabildiysem ne mutlu bana,sevgiler:)

      Sil
  2. Gule gule kullan cnm demirbas urunler secmissin:)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler @kozmetikperisi:)

    YanıtlaSil
  4. ben de aldım ysl fondöten, daha kullanmadım, bakalım beğenecek miyiz:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel tesadüf olmuş,deneyip yorumlaşırız karşılıklı,sevgiler

    YanıtlaSil