25 Ekim 2013

Caudalie Yüz Temizleme Köpüğü ile tanışın

Merhabalar:)

Yine bir haftasonuna kavuştuk.Şimdiden hepinize keyifli bir haftasonu tatili diliyorum.

Hatırlarsanız önceki yazılarımda Dermo Eczanem alışverişimden gelen Caudalie ürünlerinden kısaca bahsetmiştim.Sizlerden gelen olumlu geri dönüşler sonucunda Caudalie markasını denemek isteyen,merak eden pekçok takipçim olduğunu gördüm.

Son yazımda Caudalie Beauty Elixir'ı tanıtmıştım.Araya uzunca bir bayram tatili girdi, oğlum Doruk ek gıdaya geçiş yaptı ve tüm anneler gibi mutfak ve mama sandalyesi arasındaki mesaim başlamış oldu:) Bugünkü ürün yazıma geçmeden önce merak ediyorum bebeği olupta bizim gibi ek gıdaya geçenler varsa deneyimlerinizi merak ediyorum.Yorum bölümünde paylaşırsanız çok sevinirim.

Gelelim yazımızın yıldızına: Caudalie Instant Foaming Cleanser(yüz temizleme köpüğü)


Adındanda anlaşılacağı üzere bu ürün köpüksü yapıda likit bir yüz temizleyicisi


En önemli özelliklerinden birisi sabunsuz bir formüle sahip oluşu.Yaklaşık on gündür kullanıyorum.Sabah ve akşam yüzümü bu ürünle yıkayıp duruluyorum.İlk kullanımdan itibaren cildimle uyumlu yapısı dikkatimi çekti.Cildimde yarattığı yumuşaklık,kurutmadan temizleme özelliği tam benlik dedirtti.

Instant foaming cleanser'ın çok hafif,ferah bir kokusu var.İçeriğinde organik adaçayı,sarı papatya,kırmızı üzüm ekstresi ve bitkisel gliserin bulunuyor.Tüm bu birleşimlerin karışık,ağır bir koku yarattığını düşünmeyin.Ben mis gibi bir adaçayı ve
üzüm kokusu aldım.

Caudalie Instant Foaming Cleanser'ın içeriğinde
  • Paraben
  • Fenoksietanol
  • Mineral yağ
  • ve renklendirici bulunmuyor
Hayvanlar üzerinde test edilmemiş olmasıda önemli bir ayrıntı.

İlk defa kullandığım ürünlerin küçük boylarını tercih ediyorum.Bunun nedeni cildimle uyumlu olup olmadığını denemek ve ilk seferden büyük boy ürün alarak risk almamak.

Sonuç olarak Insant Foaming Cleanser'ı cildim çok sevdi ve bu ürünün elimdeki 50ml'lik boyunu hızla tüketiyorum.Biter bitmez 150ml'lik boyunu satın almayı düşünüyorum.Bu ürünü incelemek isteyenler Dermo Eczanemden ulaşabilirler.

Siz Caudalie ürünlerini kullandınız mı? Yorum bölümünde görüşlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Sevgiler

6 yorum:

  1. bu markayı hiç kullanmadım ama dr.murad köpük temizleyicisini de önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. not aldım canım mutlaka bakacağım:)

      Sil
  2. Caudalie'yi cok severim bendede makyaj temizleme losyonu var

    YanıtlaSil
  3. bende aldım ama elimdeki makyaj temizleme suyu henüz bitmediği için henüz açmadım.içimden bir ses caudalie'nin bu ürünüde beni hayal kırıklığına uğratmayacak diyor:)

    YanıtlaSil
  4. BU ürünü ilk kez senden duydum, sayende yeni bir ürün daha öğrenmiş oldum

    YanıtlaSil
  5. canım teşekkür ederim güzel sözlerin için:)

    YanıtlaSil