10 Ekim 2013

Caudalie'den Güzellik İksiri: Beauty Elixir

Merhabalar,

Bugün DermoEczanem alışverişimden gelen Caudalie ürünlerinden Beauty Elixir'e yer vermek istiyorum.Sonbaharın sert bir şekilde gelişiyle birlikte cildimin cansızlaşıp,soluklaştığını farkettim.Uzunca bir süredir wishlistimde olan Caudalie Beauty Elixir ile ilgili yorumlarımı sıcağı sıcağına paylaşmak istedim.


Beauty Elixir Macaristan Kraliçesi Isabelle 'in gençlik iksirinden esinlenerek geliştirilmiş.Ürün ile ilgili en önemli özellik cildin yumuşamasına ve gözeneklerin sıkılaşmasına destek vermesi ve ayrıca benim için önemli olan cilde nem ve canlılık katması.

Beauty Elixir'in içeriğinde neler mi var?
Üzüm,portakal çiçeği,gül,organik nane ve biberiye.

Gelelim ürünün uygulanış şekline.Kullanmadan önce çalkalıyorsunuz.Gözlerinizi kapatıp yüzünüze sıkıyorsunuz.İçeriğindeki nane aroması ilk kullanımda bana biraz yoğun geldi.Hassas ciltler için nane biraz fazla gelebilir.Ürünü uyguladıktan birkaç dakika sonra cildimde yumuşama hissetmeye başladım.Cildime canlılık kattı mı? Bu elbette ciltten cilde değişecektir.Ben her uygulamadan sonra ayna önünde buldum kendimi.Cildimde hafif bir canlanma farkettim ama öyle büyük mucizeler beklemeyin.Sonuçta mat,cansız cildimi bir anda tamamen değiştireceğini zaten beklemiyordum.Fakat bu ürünü denemek istememin sebebi yukarıda da belirttiğim bitkisel içerikleri sahip olması ve bunun yanında paraben,fenoksietanol,mineral yağ ve renklendirici içermemesi.

Beauty Elixir'i sabahları cildimi canlandırmak,yumuşatmak ve makyaja hazırlamak için kullanıyorum.Gün içinde ihtiyaç duyduğumda çantamdan çıkarıp kullanıyorum.30 ml'lik en küçük boyunu tercih ettim.Çantada taşımak içinde oldukça ideal geldi bu ölçü bana.

Dermo Eczanem fiyatı 30TL

Caudalie ürünleri hakkında yorumlarımı bekleyen arkadaşlar için umarım faydalı bir yazı olmuştur:)

4 yorum:

  1. Caudalie markasına ait ürünleri denemedim. Ancak son zamanlarda merak ediyorum. Elimdekiler bitsin denemeye başlicam:) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. zuhal'cim gerçekten güzel ürünleri var caudalie markasının.keşfetmeye değer ürünler:) deneyince mutlaka haber ver,senin görüşlerinide merak ediyorum canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Bunu ben de merak ediyorum.Bir ara alırım :)

    YanıtlaSil
  4. umarım deneyip seversin begüm'cüm:)

    YanıtlaSil