25 Ağustos 2013

Yaz Hiç Bitmeyecekmiş Gibi:)

Bir yazın daha sonuna doğru geliyoruz.Yaz için alışverişler yapıldı,tatillere gidildi,koca bir bayramı arkada bıraktık.Ve Eylül geldi dayandı kapımıza.Ağustos bitmeden minik bir alışveriş yapmak istedim,bir süredir devam eden kozmetik diyetini bozdum sayılmaz değil mi:)))


Gratis & Watsons' tan aldıklarıma yakından bir bakalım isterseniz.

İlk durağım bizleri NYC ile buluşturan Watsons oldu.


NYC rujların renklerini çok beğendim ve hemen 2 renk seçtim aralarından.
NYC 443 Purple Crush ve 418 Sugar Plum(swatcları bir sonraki post'ta)
Gratis Essence standında uzun zamandır aradığım manikür çubuklarını buldum ve hemen aldım.Rosewood sticks yani gül ağacından yapılmış manikür çubukları oldukça kaliteli görünüyorlar.Tükenmeden bir tane daha almalıyım.



Sırada almayı çok istediğim iki Loreal yıldızı var.Glam Shine lip balmlardan 909 Mad for Pomegranate & 912 Sin For Peach                                                                                                                  
Essence'den çift taraflı kağıt törpü,kutusuna bayıldım.Pratik,hijyenik bir şekilde bu şirin kutudaki törpünüzü çantanızda taşıyabilirsiniz.                               

Makyaj temizleyicilerinde tercihim Loreal ve Garnier'den yana oldu.Loreal'in üç etkili temizleme suyunu duymayan kalmadı sanırım.Bende bir denemek istedim.Birde Garnier'in Esas Bakım serisinden parfümsüz,alkolsüz ve renklendirici içermeyen cilt temizleme sütünü aldım.Merak eden olursa dener denemez yorumlarımı sizinle paylaşırım.


Son olarak seçtiğim ürün makyaj ve kozmetik dışı, çok şirin ve kullanışlı bir mutfak yardımcısı.


Yaz aylarının vazgeçilmezi buz kaplarını hepimiz biliriz.Fakat bu buz kapının bir farkı var.Hem buz yapıyor hemde içine incecik bir dilim meyve koyma imkanı tanıyor.


Mesela bir bardak suyunuzun içine üzerinde limon dilimli bir buz dilimi attığınızı düşünsenize.Mis gibi,serin,limon kokulu ve aromalı bir bardak su veya farklı bir içecek.Limon dışındaki meyveleride denemeyi düşünüyorum.
Tchibo'nun her hafta değişen konseptine uygun yenilikçi tasarıma sahip ürünlerini incelemeden o haftayı kapatamıyorum.

Hepinize keyifli pazarlar diliyorum:)
Sevgiler 
  

                     

4 yorum: