16 Ağustos 2013

Favori Yaz Ürünlerim


Haftasonu nihayet geldi:) Cumartesi sabahından herkese merhaba,

Bu yaz sıklıkla kullandığım az ama öz ürünle karşınızdayım.


İlk olarak Loreal Lumi Magique fondötenle başlayalım istiyorum.


Benim kullandığım "Rose Beige" tonu.Pompalı şişesiyle az miktarda sıktığım ürün tüm cildim için yeterli oluyor.Akışkan, ince bir yapısı var.Eklips'in pembe makyaj süngeriyle uyguluyorum.Doğal bir kapatıcılık ve aydınlık veriyor cildime.Ürünü diğer fondötenlerimden ayıran özellik cilde kazandırdığı aydınlık görünüm.
SPF 18'e sahip.Şişesi,kullanım kolaylığı,yapısı ve renk tonuyla favori fondötenlerimden biri oldu kendisi.Benim cildim normal/karma arası olduğundan ötürü çok fazla parlama yapmadı ama yağlı ciltlerde mat bitişli bir pudra gerekebilir. 


Serinin Lumi Magique Touch of Light Aydınlatıcısı ile devam edelim.


Benim kullandığım 3 numaralı rengi.Gözaltıma doğal, tam istediğim gibi bir aydınlık veriyor.Burun kenarları ve kemik üzeri,dudak çevresi,elmacık kemikleri gibi aydınlatmak istediğiniz noktalarda da kolayca uygulayabilirsiniz.


Çok pratik bir kullanımı ve doğal görünüm veren bir rengi ve yapısı var.
Serinin makyaj bazı Pure Light Primer'ıda aldım.Ancak aşırı sıcaklarda cildimi kat kat ürünle yormak istemediğimden henüz kullanmaya başlamadım.
Loreal'in Lumi Magique serisini çok sevdim.Çabuk bitecek bu ürünler:)

Hepinizin yakından tanıdığı The Balm'ın meşhur ve pekçok övgüyü hakeden Nude' tude  paletine yer vermek istiyorum yaz favorilerimde.The Balm'ın far paletlerini çok ama çok seviyorum.


O kadar kullanışlı bir paleti ki Nude'tude, uzun bir seyahate çıksam yanıma alacağım iki paletten biri olur kendisi.Diğeride The Balm'ın Jovi paleti olurdu sanırım:)
Sleek ve Serious renkleri dışındaki tonları göz kapağı ve gölgelendirmede denedim.Renk pigmentasyonu ve kalıcılıkları çok başarılı.

Güzel bir göz makyajının tamamlayıcılarından kaşlar içinse Rimmel London'un kaş kalemi Black Brown rengini kullanıyorum.


Rengi benim için biraz koyu olduğundan ötürü az miktarda ve fırçasıyla iyice dağıtarak uyguluyorum.Rimmel London'ın göz ve dudak kalemlerini çok severek kullanıyordum zaten kaş kalemide favori ürünlerim arasında yerini aldı.

Uzunca süredir çok ama çok severek kullandığım rimelim Bourjois Volumizer mascara'yı zaten defalarca anlattım:)


Favori Bourjois ürünlerim yazısında kendisine de yer vermiştim.Yazıyı okumak için tık tık

 Favori lip gloss'um Rimmel London Stay Glossy 120 numarada elimden düşüremediklerimden.İster mat bir ruj üzerine,ister tek başına rahatlıkla kullanabilirsiniz.


Bu yazın en tatlı keşiflerinden biride Crystal deo stick ve roll-on'lar oldu.


Gratislerde satılan Crystal deo stick biraz farklı bir kullanıma sahip.Ürünün üst kısmını kullanmadan önce hafifçe ıslatıyorsunuz ve kullanıma hazır hale geliyor.
Parfümsüz ve parabensiz:)
Leke bırakmıyor ve etkisi uzun süre devam ediyor.

Son birkaç aydır kullanıyor olduğum nemlendiricim "La Roche Posay Hydreane Legere" bugünkü yazımın son ürünü olsun istedim.


La Roche Posay'i' cilt bakım ürünleriyle ilgili okuduğum övgülerden sonra denemek istedim.Sabah ve akşamları temiz cildime uyguluyorum.Gerek nemlendirici olarak gerek kusursuz bir makyaja cildi hazırlamak için mükemmel bir nemlendirici.Normal/karma arası cildime çok iyi geldi,yağlandırma kesinlikle yapmadı.Ürünün içeriğinde paraben bulunmuyor.Çok hafif,tertemiz bir kokusu var.40ml'lik ambalajında satılıyor.

Bu yaz severek kullandığım ürünlerle ilgili yazımı umarım faydalı bulmuşsunuzdur, hertürlü soru ve önerilerinizi yorum kısmında belirtebilirsiniz.

Herkese keyifli bir haftasonu dilerim:)))) 

18 yorum:

  1. Çok güzel bir yazı olmuş merak ettim birürünler vardı teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olduysam ne mutlu bana canım:)

      Sil
  2. Roll on çok farklıymış merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle çok farklı bir ürün,gratis'e yolun düşerse bir bak derim.sevgiler

      Sil
  3. şu crystal roll-on kesin alıciim ne çok beğenilmiş:)nude tude bnm de favorim:) süper postb olmuş cnm
    xx

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar canım,yazımdaki deo stick olanı.birde roll-on'u var onun kullanımı çok daha pratik.ben her ikisinide çok sevdim.gerçekten seveni çok crystal'in.
      nude'tude:))))

      Sil
  4. lorealin fondotenine bende bayılıyorum gercekten cok dogal bi bitişi var :)

    http://beautybysyln.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın doğal bir görüntü veriyor gerçekten:)harika bir seri lumi,övgüyü hakkediyor.

      Sil
  5. Şu eklips makyaj süngeriyle hiç anlaşamadım. Resmen fondotenlerimi emiyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zuhal'cim haklısın ürünü fazla emiyor.acelem olduğunda bu sünger çok işime yarıyor sanırım bu pratikliği hoşuma gidiyor.tabi halen orjinal beauty blender'la arasındaki farkı merak ediyorum:)

      Sil
  6. The balm nude benimde en sevdiklerimden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi nude'tude sevenlerle tanışmak çok güzel:)

      Sil
  7. Loreal in bu serisini bende merak ediyorum ama aydınlık yerine yağlı parlak görünüm verebilir diye almadım. Eğer aydınlık yapıyorsa alacağım bende.Çok fazla fondoten kullanmıyorum ama bu süngerleri de cok okudum bircok bloggerdan, Onu da denemek lazım. Nude farlar cok guzel ama ben bunun ambalajını sevemedim karton diye :/ ay amma yazdım dimi :D çok guzel 1 post olmus cnm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağlıya dönük ciltlerde parlama rahatsızlık verebilir.yağlı cildi olup lumi fondöten kullanan varsa duysun sesimizi,yorumlarını bekliyoruz:) yeni ürünler denemek keyifli gerçektende.sen istediğin kadar uzun yaz, ben okurum canım:) teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  8. Merhaba canım,
    Bloğunu çok beğendim, izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim: http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. hoş geldin fatma'cım,teşekkür ederim güzel sözlerin için.bloğunu ziyaret ettim, ne kadar leziz tarifler var öyle:)
    güzel İzmir'e sevgiler canım:)))

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar canım,
    Bloğunu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da beklerim. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle.. Sevgilerimi bıraktımmmmm.....:))

    YanıtlaSil
  11. selda'cım hoş geldin:)çok teşekkürler bu güzel yorumlar için. takipteyim canım,sevgiler.

    YanıtlaSil