13 Ağustos 2013

Doruk'la İlk Tatilimiz

Yazılarıma kısa bir bayram ve tatil molası verdikten sonra yeniden dönmek çok keyifli.Burada yazmayı, sizleri çok özlemişim:)

Bayramın ilk iki gününü İstanbul'da geçirdikten sonra soluğu Çeşme'de aldık.Bebekle tatil yapma konusunda biraz endişelerim olsa da doktorunun ve çocukları olan eş dostun önerisiyle kısa bir tatil yapalım dedik.En son tatilimizin üzerinden 1 yılı aşkın bir süre geçmesi, 2013 yılının benim açımdan hamilelik, lohusalık ve annelik süreçleriyle geçmesi tatil özlemimi daha da artırmıştı.

Bayramın üçüncü günü üç kişilik valizimizle düştük yollara.Bebekli anne babaların ilk büyük sorunsalı sanırım şu: tatile uçakla mı arabayla mı gidelim? Yanımıza alacağımız valizlerin,bebek araba ve ana kucağının fazlalığını düşününce bizde ikilemde kaldık.Ancak yolun uzaklığı ve aşırı sıcaklar nedeniyle uçakta karar kıldık.Siz siz olun bebekle çıkacağınız ilk tatilinizin hazırlıklarını son dakikaya bırakmayın ve uçağı tercih edecekseniz kaçırmamak için planlı programlı hareket edin.Normalde iki kişi tatile çıkmaya hazırlanan eşim ve benim için sabahın altı buçuğunda bebekle uçağa yetişmek biraz adrenalinli oldu:) Neyseki vaktinde yetiştik uçağa.Allahtan iniş ve kalkış sırasındaki kısa bir huysuzluk dışında sorun yaşamadık giderken.İzmir Adnan Menderes Havalimanından kiraladığımız araçla bir saatte çeşmeye vardık.
Otelimize varıp odamıza yerleştikten sonra kısa bir süre dinlendik.

Tatilimizin ilk günü otelde dinlenerek, akşam üzeri ise denize girerek geçti.Pazar gününe denk gelen ikinci günse Ilıca'daki Sheraton otelin plajına gittik.Deniz dalgalı ve plaj oldukça kalabalık olmasına rağmen denize girmek güzeldi.Doruk'un ayaklarını ilk kez denize bile soktuk.

Denizde ve plajda çok uzun süre kalmaya alışkın biri olarak bebekle bu düzenimi tamamen değiştirdim.Güneş ışınlarının dik olmadığı 10-15 dakikalık bir süre kadar plaja çıkardık.Tabi tatil boyunca doktorunun yazdığı güneş kremini kullanarak.Eşim kapalı alanda Doruk'a bakarken bende biraz serinledim serin sularda.Mızmızlanmaya başlar başlamaz yeniden otelimize döndük.Bebekle plaj keyfi pek bir kısa oluyor,bilginize:)

Tatilimizin üçüncü ve son günü oldukça hareketli geçti.İstanbul'a gidecek olmanın ruh haliyle olsa gerek:)

Daha önce Çeşme'ye her gelişimizde mutlaka uğradığımız Okan's place adlı plaja uğradık.Plajın sloganı:Heaven on Earth.Gerçentende öyle, cennet gibi bir yer.Önceki yıllarda daha sakin ve keşfedilmemiş bir yer olmasına rağmen bu gelişimizde çok daha kalabalıktı.Yinede bizim küçük cennetimizdir Okan's place.

Çeşme tatilinde şapkasını sıklıkla yere düşüren oğluma en sonunda kendi şapkamı taktım:)

Birazda yemek içmekten bahsetmek istiyorum.Ilıca'da pideleriyle meşhur Dost Pide'de pide,  Kumrucu Şevki'nin Ilıca şubesinde kumru ve midye yedik:) Kumrucu Şevki'nin daha önce marina şubesini denemiştik.Orasıda gayet başarılı bir işletmeydi ancak Ilıca şubesinin deniz kenarındaki mükemmel konumu ve hizmetini bir tık daha başarılı buldum.

Ilıca'da açılan 3M Migros'a sık sık uğradık.Yakınlarındaki sosyete pazarı ise havlu,mayo,pareo,giyim,terlik,toka,kitap ve daha pekçok şey arayanlar için son derece sakin ve alışveriş için keyifli bir ortam.Doruk'la fazla gezme şansımız olmadığı için sadece hızlı bir tur atıp çıkmakla yetindik.

Çeşme'de görülecek daha pek çok yer ve tadılacak daha pekçok lezzeti arkamızda bıraktık.Başka seferlere artık diyelim:)

Oğlumuzla çıktığımız ilk tatilimizi sizinle paylaşmak istedim.Bebekle tatilin zorlukları olsa da ayaklarını tertemiz denize sokabilmek,ilk uçak deneyimini gözlemlemek çok keyifli bir tecrübeydi.

Komik bir enstantaneyide paylaşıp yazımı sonlandırmak istiyorum.İstanbul'a dönüşte uçuş öncesi(en ön sıradayız) Doruk hostesin talimatlarını büyük bir dikkatle dinledi ardından hostes onunla oyun oynuyor zannedip kahkahalar atmaya başladı.Eşimle beni, hostesi ve yolcuları gülümseten tatlı bir anı olarak kaldı bu ilk uçuşumuz:)

Sevgiler

1. keyifli geçmiş ne güzel, çeşmede otelden memnun kaldınız mı tavsiye ederseniz biz de otel araştırıyorduk ...

1. biz radisson blu çeşme'de kaldık.otel yeni sayılır,tesis güzel ve konforlu.yemeklerde başarılılar.ama plajı ve denizi biraz zayıf.

2. o doruku yerim ben minnacıktı büyümüş kocaman olmuş tatile bile gitmiş bizde ayın 25inde gidiyoruz kerem merakla bekliyor

3. canım çok sağol,sen gördüğünde 2 aylıktı daha.öyle hızlı büyüyor ki ben bile şaşırıyorum.sizede şimdiden keremle keyifli tatiller dilerim:)

4. Ne kadar tatlı maaşallah.. benim bıdığım 21.aya girdi ilk defa uçağa bidnik bayramda..minikle gezmek dikkat detay istiyor tabi ama çok keyifli :)
    bloguma beklerim :)

1. canım teşekkürler,seninkinede uzun,sağlıklı bir ömür dilerim.hemen geliyorum:)

5. Yerim onu çok da şekermiş:)
    Çeşme'ye biz de Haziran'da gittik ilk tatilimiz oydu ama bi kumru yiyemeden döndük, Şevki iyidir ya of canım çekti:))

1. nazlıhan'cım hoşgeldin:) nasıl mira sevdi mi denizi ve çeşme'yi? olsun canım üzülme bir sonraki tatilde yersin kumru:)
      sevgiler

6. Ne güzel bir tatil geçirmişsiniz.Paylaşım için teşekkürler :)

7. merhaba blogunu yeni keşfettim çok beğendim :)
    sevgiler

8. hoş geldin canım,güzel sözlerin için teşekkür ederim.bende takipteyim.sevgiler