4 Temmuz 2013

Vanilya Club Temmuz Kutuma Kavuştum

Herkese merhabalar,

Vanilya Club Temmuz kutum bugün elime ulaştı.Vakit kaybetmeden hemen sizlerle paylaşmak istedim Temmuz sürprizlerini.





 
Özenle hazırlanmış paketin içinden çıkanlar
 
 
 
  • Palmer's Cocoa Butter Formula: Kakoa yağı içerikli Vücut Losyonu.Güneş sonrası kullanılabilecek E vitamin içerikli kakao yağı.Tatil bavulumun içinde mutlaka olmalı.Ürün 50ml'lik ambalajında.
  • L'occitane Rose Reines El Kremi: 10ml'lik minik tüpün içinde mis gibi gül kokan bir el kremi çıktı.Yapısı ve kokusuna bayıldım.Büyük boyundan almayı düşünüyorum.
  • Aloha 30spf Cream Lotion: Daha önce denemediğim bir ürün.50ml'lik ambalajı ile tam çantaya atmalık.Ürün performansını gerçekten merak ediyorum.Kullanıp yorumlarımı paylaşırım.
  • Betty Boop Lip Pulp: Nude tonda çok hoş bir dudak parlatıcısı.Çabuk biter bu gloss:)))
  • Aqualina Dolci Baci Lip Jelly Sorbet: Henüz denemedim.Fakat nefis bir ahududu kokusu var bu minik gloss'un.8.5ml'lik şirin mi şirin bir ambalajı var.
  • Mavala Hidro-Onarıcı Ayak Bakım Kremi: İçinde bulunduğumuz yaz ayı itibarıyla kesinlikle çok yerinde seçilmiş bir ürün.Kuru ve yıpranmış ayaklar için nem sağlıyor ayrıca sertleşmiş ve çatlamış topuklar için geliştirilmiş bir formüle sahip bu ürün.Daha ne olsun değil mi? 5ml'lik ambalajında. 
 
 Vanilya Magazin eki ağırlıklı bu ayki ürünlere ayrılmıştı.Keyifle inceledim.



Vanilya Club Temmuz paketini çok beğendim.Teşekkürler Vanilya Club:)))

17 yorum:

  1. Benim kutu biraz daha farklı.Güle güle kullan, ben de hazırlıyorum postumu.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. merakla bekliyorum canım yazını.merak ettim hangi ürünler sende farklı?

    YanıtlaSil
  3. bende de farklı bende betty boop ve palmers yok onun yerine ann yvet inci tozu maskesi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayselciğim merak ettim şimdi senin kutunuda.inci tozu maskeside çok ilginç bir ürüne benziyor.güle güle kullan canım tüm ürünlerini:)))

      Sil
  4. Güle güle kullan canım hepsi çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  5. benimde kutuda inci tozu maskesi vardı
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim şu inci tozu maskesini arkadaşlar,postunda yazanlar olursa haber verin olur mu?

      Sil
  6. Ne güzel şeyler çıkmış öyle. Ben de çok özeniyorum kutulara ama fazla tuzlu buluyorum vanilyanın kutusunu. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım,beğenmene sevindim.her ay alma zorunluluğu yok,sadece istediğin bir ayıda satın alabiliyormuşuz.

      Sil
  7. Güle güle kullan canım hepsini harikalar :)

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan hepsini .Bende Vanilya Club kutusu almayı düşünüyorum önümüzde ki ay .Lila kutuya bakarak daha güzel geldi bana .

    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Tatlım mimlendin sayfamıza bekliyoruz:)

    http://bazenar.blogspot.com/2013/07/mimlendik.html

    YanıtlaSil