23 Temmuz 2013

RENKLİ HELLO KITTY DÜNYASI

Herkese merhabalar,

Bugünkü yazıma bir soruyla başlamak istiyorum.

Sizce Hello Kitty'den en alınası ürün hangisidir diye sorsam????

Duyar gibiyim:) Ç-A-N-T-A tabii...

Bağdat Caddesinin sakin sayılabilecek noktalarından birinde bulunan Hello Kitty mağazasına uğradım geçenlerde.Bursa'da oturan bir izleyicime aylar önce Hello Kitty mağazasındaki ürünleri tanıtacağıma söz vermiştim.Bu geciken post için kusura bakma nolur, bu yazı öncelikle senin için gelsin:)

Şirin cafesinden mağazaya girer girmez çantalar, cüzdanlar, kalemler, defterler ve daha bir sürü ürün arasında şöyle bir afalladım.Mağaza içerisinde fotoğraf çekilmesi yasakmış bu nedenle mağaza içi görsellere maalesef yer veremiyorum.

 
Gelelim aldığım cicişlere:)))
 

Makyaj çantası olarak kullanmayı düşündüğüm oranj çantanın ön ve arka yüzünden detaylar
 

Beyaz ve lacivertin asil uyumu.Yandan oldukça pratik bir taşıma askısı var.
Çantanın altındakilerde ne mi? Spor ayakkabılarım için aldığım hello kitty baskılı bağcıklar,yerim sizi ya:)))

 
 Son zamanlarda elimden düşüremediğim kalemlerim
 
 
Cafeteryada soluklanıp birşeyler içtik.Hesap bile şu şirin kutunun içinde geldi.
 
 
A'dan Z'ye her ayrıntının çok zevkli seçildiği bir dünya Hello Kitty markası.
 
 
Tasarım ve kalite başarıyla birleştirilmiş ürünlerinde.Fiyatlar biraz yüksek.Yurtdışındaki fiyatlarını bilmediğim için kıyaslama yapamıyorum.Sonuç olarak keyifli bir gün geçirip, kendinizi birazcık olsun şımartmak istiyorsanız gezilebilecek bir mağaza.
 
Sevgiler

15 yorum:

  1. pazar ordaydım ben de kutularından alıcaktım şefaf plastik çok güzellerdi
    Bir de takma tırnaklarından bir tanesine bayıldım ama alamadan çıktım ahha ah :)

    Güle güle kullan çok cici hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,takma tırnaklarda eminim çok güzellerdir.zaten güzel ve şirin olmayan pek bir şey yok ki mağazada:)

      Sil
  2. ben de gideceğim oraya mutlaka, ne zamandır aklımda ;)
    bir de Ataşehirde çok daha büüyük bir yer açacaklar diye duymuştum, bilginiz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende henüz gidemedim ataşehir hello kitty'e.haziranda açılacaktı diye biliyorum.buaralar uğramayı düşünüyorum, haber veririm yerini canım:)

      Sil
  3. fiyatlar ne kadar yüksek acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırtasiye ürünleri(defter,kalem vs) daha uygun,çantalar ebatlarına göre değişiyor.büyük ebatlılar daha pahalı tabi.benim aldıklarım kalem kutu-makyaj çantası arası ebatlardı.tam fiyatlarını hatırlayamıyorum ama 40-50 civarı olması lazım.

      Sil
  4. arada içeri girip neşe dolup çıkıyorum, ama ciddi kazık .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın:) moralim bozukken gidiyim diyorum bir sonraki sefer.fiyatlar konusunda ben asıl yurtdışıyla bizde bir farkı var mı onu merak ediyorum.

      Sil
  5. Ayy gene istanbulldaaa ya üf :( kriz geçirme sebebi :D bıktım artık ne varsa orada ucuz ne varsa oraya açılıyor hani ankaraya hani :)Çok şeker biryermiş,burdan bakıyoruz işte sadece napalım,güle güle kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim yaa:))) ben yavaş yavaş diğer büyük şehirlerede mağaza açarlar diye düşünüyorum.gidince sorucam senin için Ankara'ya mağaza açmayı düşünüyorlar mı diye:)

      Sil
  6. Çok cici aldıkların güle güle kullan hepsini :) Blogunu takibe aldım banada beklerim gizzgiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler gizemcim,hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Ataşehir'deki yeri açıldı! Kocaman ve harika bir yer oldu.
    Caddedekinden sonra Ataşehir'deki insanın gözüne muhteşem görünüyor, kocaman da bir bahçesi var, çok keyifli!
    Kitty'lere zaten söylenecek bir şey yok hepsi çok tatlı!

    YanıtlaSil
  9. cadde mağazası biraz küçük ataşehir daha güzel bir alternatif olucak.bahçesini şimdiden merak ettim.yeri palladium'un yakınlarında mı?

    YanıtlaSil
  10. Hello Kittye bayılıyorum.Burası da çok güzel :)İyi Bayramlar canım

    YanıtlaSil