22 Temmuz 2013

Lush & BBW ile Dudak Bakımı

Kısa bir aranın ardından sizlerle yeniden buluşmak harika:)

Bugün uzun zamandır yazmak istediğim "dudak bakımı" postumla karşınızdayım canlarım.

Dudaklar dört mevsim bakıma ve nemlendirilmeye ihtiyaç duyar.Hem soğuk kış günlerinde hemde içinde bulunduğumuz şu kavurucu yaz sıcaklarında artık yanıbaşımda iki vazgeçilmez yardımcım var.Kurumuş, pütür pütür görünümlü dudaklar için peeling ne kadar önemli bilirsiniz.Sizi dudak peelingi konusunda çok memnun kaldığım bir ürünle tanıştırmak istiyorum.
                                               
                               Lush BubbleGum Lip Scrub, My Lollipop

 
 
Çocukluğumuzun rengarenk lolipoplarını özleyenlere duyurulur,bu minik kutu beni çocukluk günlerime ışınladı.Pembo sakızlarını hatırlar mısınız?  Ben o müthiş kokuya benzettim.Gelelim ürünün uygulanışına.Parmağınıza aldığınız az miktar ürünle dudaklarınızı hafifçe ovalıyorsunuz.Dairesel hareketlerle masaj yaparak  hem kan dolaşımını hızlandırıyor hem de pul pul olmuş o istenmeyen görüntüden kurtuluyorsunuz.Ben dudaklarım çok sorunlu olmadığı için haftada bir kere uyguluyorum ve sonuçtan gayet memnunum.
 
Ürünün en sıradışı özelliğine gelelim.Dudağınızda artan ürünün tadına bakabiliyor olmanız.Sırf merakımdan tattım.Gerçekten ilginç bir deneyimdi:)
 
Bu minik cam kavanozun içindeki şekerpembe peeling çok şirin bir görünüme sahip.İster banyonuza ister makyaj masanıza koyun hemen dikkat çekecek bir albenisi var.
 
Lush'un  en takdir ettiğim özelliklerinden biriside ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmemesi.Marka bu konuda o kadar özenliki, kullandıkları içerikleri bile hayvanlar üzerinde test yapmayan tedarikçilerden alıyorlar.Bunun için gönlümü fethediyor ve kocaman bir artıyı hakkediyor Lush.
 
Gelelim dudak peelingi sonrasında nemlendirme işlemine.Benim tercihim Bath&Body Works'ten "MENTA LIP SHINE" oldu.
 
 
Çok keskin olmayan, ferahlatıcı nane kokusu sevenlerdenseniz bir bakın derim.Menta lip shine rahatlatıcı kokusuyla doğal içerikli bir ürün.İlk kez sürüldüğünde içeriğindeki %100 doğal nane ile nane yoğunluğunu hissediyorsunuz.Yavaş yavaş bu etki kayboluyor.Ürünün kıvamı yoğun az miktarla çok geniş alana yayılıyor.Ambalajı çok şık.14gr'lık bu minik nane yeşili tüp kullanışlı ve kaliteli bir görünüme sahip.
 
Hayvanlar üzerinde test yapmamasından dolayı BBW'de gönül rahatlığıyla tercih ettiğim bir marka.
 
 
Bu süper ikili epeyce süre benimle olacak gibi.Lush Bubblegum Lip Scrub My Lollipop & BBW Mentha Lip Shine kullanan var mı, görüşlerinizi merak ediyorum.
 
Hepinize şimdiden keyifli bir hafta geçirmenizi dilerim.
Sevgiler:)
 
 
 
 

6 yorum:

  1. lushın o dudak peelingine bayılıyorum tadı da nefis verdiği his de..

    YanıtlaSil
  2. aynen katılıyorum canım.kokusu,yapısı,ambalajı herşeyiyle dört dörtlük:)

    YanıtlaSil
  3. Lush peeling'i çok merak ediyorum.İlk fırsatta alınacaklar arasına girsin o zaman :)

    YanıtlaSil
  4. en kısa zamanda kavuşman dileğiyle canım:)görüşlerini paylaş olur mu kullanınca:)

    YanıtlaSil
  5. ooyy rengi de ayri guzel :) mersin bicibici sine benziyor :) rendelenmis buz uzerine serbet gibi :)

    YanıtlaSil
  6. mersin bicibicisini hiç görmedim tatlım ama rendelenmiş buz üzerine şerbeti andırıyor gerçekten:)

    YanıtlaSil