16 Haziran 2013

Bath&Body Works'den Mandalinalı Köpük El Sabunu

Uzunca bir aradan sonra yeniden merhaba,
Biliyorsunuz 17 gündür bloğumda yeni bir yazı yayınlamadım.Ülkemizin içinden geçtiği bu zor günlerde açıkçası makyaj ve moda hakkında konuşmak hiç içimden gelmedi.Umarım yaşanan acılar biran önce son bulur.Sağduyu ve hoşgörüye çok ihtiyacımız olduğu şu günlerde söylenecek söz bulmaktada zorlanıyorum aslında...

Uzun bir aranın ardından sizlerle paylaşmak istediğim gecikmeli postum ile karşınızdayım.
Bath&Body Works'ün köpük formundaki sıvı el sabunlarını çok sevdim.Neden mi? Bir kere sıvı jel sabunlar gibi yoğun bir tabaka bırakmıyor cildimin üzerinde.Tek seferde pompasından dökülen az miktar ellerinizi tertemiz yapmak için yeterli.

 
Köpük sabunların yumuşacık, cildinizi pamuk gibi hissettiren bir yapısı var ve ben bu hissi çok seviyorum.Yumuşaklık sadece yıkarken değil, yıkadıktan sonrada devam ediyor.
Şu sıralar ellerim sık yıkamadan dolayı çok kurumuş olsa da kesinlikle yıkama sonrası kuruluk ve gerginlik hissi yaratmıyor tam tersi ellerim hiç olmadığı kadar nemli ve yumuşak.
BBW mağazalarında satılan sıvı el sabunlarının hem jel hem köpük seçeneği mevcut.Siz hangisini tercih ediyorsunuz bilmiyorum ama ben mandalinalı köpük sabundan çok ama çok memnun kaldım.
 

Ambalajındaki pompa yardımıyla ıslak ellerinize köpük sabundan küçük bir miktar alıyorsunuz.Yıkamaya başlar başlamaz inanılmaz bir mandalina kokusu sarıyor ellerinizi.Turunçgil kokusundan çok hoşlanmamama rağmen ellerimde bıraktığı o tatlı mandalina kokusuna bayıldım.Mandalinanın yanında ürünün içinde nemlendirici bal, hindistancevizi ve ferahlatıcı zeytin meyvesi bulunuyor.Ayrıca içerdiği mango özü ile elleri temizlerken aynı zamanda bakımda yapıyor.
Ürünün kolay ve şık kullanım sunan pompalı bir ambalajı var.Ürün miktarı 259 ml(üzerinde belirtilen miktar) Fiyatı ise 12TL.
Günlerdir kullanıyorum ve bitsin hiç istemiyorum:)
BBW'nin mandalinalı köpük el sabunu ile yıkadığım ellerim inanılmaz yumuşak ve nemli şu günlerde.Köpük sabunların çeşidi bol bu nedenle diğer serilerinide kesinlikle denemeyi düşünüyorum.

9 yorum:

  1. elleri yumuşatması, bazı sabunlar gibi kurutmaması güzel, bu açıdan denenebilir..

    YanıtlaSil
  2. @little butterfly çok haklısın denemeye değer bir ürün.bende diğer serilerini denedikçe paylaşmaya devam edeceğim görüşlerimi.

    YanıtlaSil
  3. benm şuan kullandığım sabun ki dandirikten öle bilindik deil ellerimi çok fena yaptı. sürekli krem sürme ihtiyacı uyandırıyor.hiç de sevmyorum çnkü kremden snra tekrar el yıkamak durumunda kalınca vıcık vıcık oluyor krem :). bunun öyle yapmamasını sevdim deneyebilirim.

    çekilişim var bloğuma da beklerim.

    http://aycelcehayat.blogspot.com/2013/06/cekilisim-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok iyi anlıyorum @aysel:) kurutan sıvı sabunlarla sık sık yıkanan eller giderek daha kötü hal alıyor.maalesef o aşamada el kremleride işe yaramıyor.çekilişin şimdiden hayırlı olsun canım,bende şansımı denedim:)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. @sevgili meri,umarım sende beğenirsin:)

      Sil
  5. cok merak ettim bu urunu, mandalina kokusuna da bayilirim.Loccitane'in meyveli lezzetler diye mandalina kokan bir el kremi var ve kesinlikle hayatimda kullandigim en nefis kokan el kremi diyebilirim :) peki bu sabunun kokusu kalici mi acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mandalina kokusunu seviyorsan beğeneceğini düşünüyorum.bbw cadde mağazasından almıştım bu sabunu.beğendiğin sabunları denetiyorlar yanılma payı kalmıyor yani:) yıkadıktan sonra mandalinanın o taptaze,mis gibi kokusu bir süre daha kalıyor.el kremiyle karşılaştırırsam el kremine göre biraz daha az kalıcı olabilir.umarım yardımcı olabilmişimdir canım.

      Sil
  6. CleanDrop tavsiye ederim, oda köpük...

    YanıtlaSil