30 Haziran 2013

Bath&Body Works Alışverişim

İyi Pazarlar:)

Haziran'ın son gününü hazır Doruk babasıyla kuduruyorken bloğuma vakit ayırarak geçirmek istedim.Zaman şu aralar benim için en kıymetli şey, boş bulduğum her anı dolu dolu geçirmeye çalışıyorum.Yeni bebeği olan anneler beni çok iyi anlayacaklardır:)

Son zamanlarda Bath&Body Works ve Lush'tan yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istiyorum.Lush markasını özgün tasarımlı ürünleri ve hayvan deneylerine karşı izlediği net tutumdan dolayı çok beğeniyorum.BBW mağazaları ise benim için şekerci dükkanı gibi.Çeşit çeşit duş jelleri, losyonlar, parfümler, mumların arasında insanın adeta başı dönüyor.

Beyaz kutunun içinde BBW+Lush ürünleri birarada olsada bugün öncelikle sizlerle BBW ürünlerimi paylaşmak istedim.Lush postumu bir sonraki sefere saklıyorum:)))



BBW ürünleri ile başlayalım isterseniz




  • Beautiful Day Triple  Moisture Cream: Signature Collection'dan üç kat nemlendiricili vücut kremi
  • Shea Cashmere Hand Cream Cotton serisi: Signature Collection'dan deniz adası pamuğu shea kaşmir el kremi
  • True Blue Spa Sugar: Şeker tabanlı bu peeling yumuşak, pürüzsüz eller ve tırnaklar vadediyor.Deneyeceğiz bakalım:)


BBW'den yenilikçi bir ürün daha.
Superfruit bodyscrub+wash: İkisi birarada Superfruit vücut srub'u ve duş jeli.Benim gibi pratik çözümler peşinde olanlar için yaratılmış olsa gerek.Umarım ürün hem peeling hem de duj jeli olarak başarılıdır.Dediğim gibi çok umutluyum bu üründen:)



Fresh Picked Mandalinalı köpük el sabunu yazısı için tık tık

Menta Lip Shine'ın yazısı çok yakında.

ve son olarak


BBW'nin mini boy parfümlerini çok seviyorum.Çantada taşımak, tatile götürmek için çok pratikler.Beautiful Day adlı bu minik parfüm nefis bir kokuya sahip.

BBW markasının ürünleri ile ilgili sizler neler düşünüyorsunuz, kullandığınız ürünleri lütfen paylaşın.Bu postta inceleyip anlatmamı istediğiniz ürünleri lütfen bana bildirin.Sizlerin istekleri doğrultusundaki yazılara öncelik vermek istiyorum.

Google reader için son gün olmasından dolayı küçük bir hatırlatma yapmak istiyorum.
Yazılarımı takibe devam etmek için

12 yorum:

  1. Köpük el sabunlarını çok beğeniyorum:) hepsini mutlu günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. köpük sabunların yapısı gerçekten çok başarılı.bbw'nin en beğendiğim ürün grubu köpük el sabunları.teşekkürler canım:)tanıtmamı istediğin bir ürün varsa seve seve anlatırım:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel ürünler almışsın, bbw ye zaten bayılıyorum özellikle kokuları çooook güzel oluyor güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler şebnemciğim.beğenmene sevindim.bbw mağazasında kendimi kaybediyorum bende:)))

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel güle güle kullan:) Ankara'da BBW olmadığı için şu an birşeyini kullanamıyorum ancak seyahatlerde BBW mağazalarını bulabilirsem alabiliyorum..

    YanıtlaSil
  6. umarım yakında Ankara'yada açarlar mağaza canım.
    bbw duy sesimizi:)))

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. büşracığım çok teşekkürler:)mekan önerilerinin takipçisiyim biliyorsun canım:)))

      Sil
  8. Benimde lush'tan alacaklarim var ama yolum dusmuyo oralara bi turlu :) iyi gunlerde kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  9. canım,en kısa zamanda kavuşmanı umuyorum lush ürünlerine.bende renkli bir lush postu hazırlamak istiyorum bu aralar:)

    YanıtlaSil
  10. bende burdan aldığım ruju 2 gun sonra kaybettim suremeden ya :/

    YanıtlaSil
  11. hay allah kötü olmuş.iyi bir indirime denk getirip yepyeni ürünlere kavuşman dileğiyle tatlım.sevgiler

    YanıtlaSil