6 Mayıs 2013

Rimmel London Misty Jade Oje

Merhabalar,

Haftanın ilk gününe tatlı mı tatlı bir oje swatch'ı ile başlamak istedim.Karşınızda Rimmel London 045 Misty Jade(Buğulu Yeşimtaşı).Ne gizemli bir isim diye düşünmedim değil:)))



Zarif, incecik fuşya pembe bir kutunun içinden çıkan yeni keşfim cam görünümlü törpüyle şık bir uyum içindeler.Cam dokulu bu törpüyü bayılarak kullandığımı söylemeliyim bu arada.İkisi çekmecemde yanyana duruyorlardı, birden çok uyumlu olacaklarını düşünüp, makinamı aldım elime:)
Dönelim Misty Jade'ye.İlk kat uygulandığında çok silik, belli belirsiz bir ton oluştu.İkinci kattansonra renk ortaya çıkmaya başladı, derken bir kat daha uyguladım.Normalde en fazla iki kat oje uygularım fakat bu ojede üçüncü kat hiç de fena durmadı.Kuruma hızı gayet başarılıydı.Kalıcılığı ve parlaklığı da oldukça hoşuma gitti.

 
 

İlkbaharın yaza göz kırptığı şu günlerde hergün ayrı bir renk oje sürmek istiyor insan.Sizlerin bu aralar favori oje marka ve renkleri neler?

13 yorum:

  1. Harika bir renk güle güle kullan çok yakışmış..!

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler sevgili kokoş,
    vakit yaratabilirsem son haftalarda aldığım sezon renkleriyle toplu bir swatch yapmak istiyorum.rengarenk,şeker gibi hepside:)))

    YanıtlaSil
  3. Bu renkler baharın geldiğinin bir işareti olmalı:)Renk çok hoşmuş .

    YanıtlaSil
  4. Bu sene favori rengim, oje olarakta çok hoş görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim.sizlerden gelen güzel tepkiler sonucu daha çok oje swatch'ı yapmalıyım:)))

      Sil
  5. Gercekten de super bir renk. Bende de sarısı var cok memnunum :)

    YanıtlaSil
  6. rimmel london'ın ojeleri gerçekten başarılı.bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  7. bende törpüyü merak ettim :) nerden bulabiliriz? sevgiler <3

    YanıtlaSil
  8. birde kullanışlı mı acaba, şekil vermesi nasıl? :)

    YanıtlaSil
  9. törpüyü gratisten almıştım.açıkçası ürünün görseli işlevine göre daha başarılı.ama ben sert darbeli törpülerden pek hoşlanmadığımdan severek kullanıyorum.şekil vermekte bir sıkıntı yaşamadım.kağıt törpülerden sıkılanlar için hoş bir alternatif.

    YanıtlaSil
  10. thanks,i love the color as well as its permanence.misty jade is one of my favorites nowadays.

    YanıtlaSil