27 Mayıs 2013

Doruk'la Haftasonu Gezmeleri

Haftanın ilkgününden herkese merhaba,

Umarım bu satırları okuyan herkes çok güzel bir haftasonu geçirmiştir.Bizde Doruk ve babasıyla keyifli bir haftasonu geçirdik.Artık 3 aylık oldu ve yaz ayının avantajını kullanarak bol bol gezmelere başladık bile.Erkek çocuk olarak bakalım alışveriş konusunda benim genlerimden ne kadar almış zamanla göreceğiz:)))

Cumartesi Novada Avm'deydik.Kalabalıktan uzak, keyifli bir gün geçirdik.Doruk'un ilk ayakkabılarını Mothercare mağazasından aldık.Minnak ayakları için seçtiğim Mickey Mouse sandaletler tam yemelik:)))




Kız bebekler için kırmızı olanları var onlarada bayıldım.Anneler ve anne adaylarına buradan duyurulur:)


Mickey Mouse reyonunda kaybolmuşken


ve karşımıza Sponge Bob çıktı:)



Doruk gözüne minik Ponny'i kestirdi:)



Oyuncak bölümünde ise sizin için minik bir video çekti eşim.Fischer Price oyuncakla tanışma anını sizinle paylaşmak istiyorum:)))

video




Novada Mothercare oldukça ferah, ürün çeşidi bol olan bir mağaza.Giyimden oyuncağa çocuk arabalarından banyo malzemelerine kadar yüzlerce çeşit ürüne ulaşmak mümkün.Alışveriş için bundan sonra kesinlikle daha sık uğrayacağım.Unutmadan hatırlatayım her ayın 15'inde mothercare mağazalarında "pırlanta günleri" var ve bugüne özel birçok üründe %50'ye yakın indirim oluyormuş.Bundan sonraki alışverişlerimi bu tarihe denk getireceğim.


              Haftasonu renkli geçti dedim ya sanırım Doruk içinde öyle oldu:)))


                Umarım bu renkli post sizi biraz olsun gülümsetebilmiştir.
   Sevdiklerinizle güzel bir hafta geçirmeniz dileğiyle, hepinizi öpüyorum:))))

19 yorum:

  1. ay seni yesinler ne tatlı maşallah yahu :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy...pekde çirkinmiş doruk amanda aman maşallah yirler onu :)

    YanıtlaSil
  3. En küçük minnak ayaklı bloggera kucak dolusu sevgiler,ona herşey çok yakışıyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel düşüncelerin için:)))

      Sil
  4. Masallah Doruk ve annesine :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah çok şeker ve çok güler yüzlü :)

    YanıtlaSil
  6. maşallah son fotoğrafa bayıldım ismide çok güzelmiş oğluşun sandaletleri ne kadara aldınız acaba?minik ayaklarına eminim çok yakışmıştır sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esracığım net fiyatını hatırlayamadım ama 30tl civarıydı.

      Sil
  7. Yaşasın Dorikus artık gezmelere başlamış olleyyyy... Yiğit :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yiğitin annesi benim canım arkadaşım hoş geldin blogger dünyasına.artık yorumlarını bekliyorum:)

      öpüyorum seni&yiğitçiğimi:)

      Sil
  8. BAYILDIM SIZE MASALLAH :d
    ALLAH BAGISLASIN

    CEKILISM VAR BLOGUMDA BEKLEIRM

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler canım,hemen geliyorum:)))

    YanıtlaSil
  10. çok şirinsin Doruk bebek:)

    YanıtlaSil