10 Mayıs 2013

Bu aralar Neler mi Aldım???

Canlarım,

Mayıs ayı gerçekten yoğun, bir o kadar da keyifli geçiyor.Ardarda düzenlenen etkinlikler,blogger buluşmaları, kapıdaki anneler günü derken günlerin ne kadar hızlı geçtiğini farketmemişim.Bugün son birkaç haftadır aldıklarımla karşınızdayım.Kozmetikten biraz uzaklaşıp giyim ve aksesuar ağırlıklı alışverişler yaptım.
"Vitrinler çıldırmış olmalı dedim kendi kendime." Vitrinlerden taşan Neon parçalar, floral desenler, ayakkabı ve çantalarda şeffaf modeller, siyahın herzamanki modası geçmeyen asaleti derken mağazaların arasında kaybettim kendimi.İçlerinden en çok Zara ve Bershka gönlümü fethetti.Hadi neler almışım,bir bakalım isterseniz:)))

En favori parçamla başlamak istiyorum."Blog Your Dreams" çantam, bu slogan çok ama çok hoşuma gitti.Blog yazmanın hayallerin peşinde koşmak olduğunu çağrıştırıyor bana.
Bershka'da görüp hiç düşünmeden aldım.




Bu sezon Zara tshirtler aldı başını gidiyor.Birbirinden güzeller hepside.Aldıkça alası geliyor insanın.Doğumgünümde hediye gelen yarasa baskılı tshirt'ü herkes soruyor.Maaalesef mağazada ürün bitmiş.İnşallah devamı gelir,bende bir tane daha almak istiyorum.Gelelim Zara'dan yaptığım alışverişe.Turkuaz renkli tweety sizce de çok tatlı değil mi?




Bershka'dan aldığım beyaz top, üst kısmı lacivert ve neon pembe nakışla süslenmiş sade ve şık bir bluz.Jean shortlarla çok iyi duracağını hissediyorum.




ve son alışverişim Morhipo'dan:)


İnternetten alışveriş yaparken hep tedirginim.Acaba ürün nasıl gelecek, ambalajlaması nasıl,vaktinde gelir mi filan diye yiyorum kendimi.Morhipo'dan yaptığım bu alışverişten son derece memnun kaldım.Çantam ambalajı içinde, tertemiz ulaştı elime üstelik vaadettikleri tarihte:)))


ve çok hoşuma giden iç astarı
 
 

Umarım aldıklarımı beğenmişsinizdir.Hepinizi öpüyorum.Sevgilerle:))))

21 yorum:

  1. Çook hoşş görürsem mutlaka alıcamm!! :)

    YanıtlaSil
  2. yaa bende istiyorum bu çantadan, güle güle kullan ;) fiyatı nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi çantayı sormuştun? blog your dreams olan mı yoksa guess mi?

      Sil
    2. fiyatına baktım şimdi.35.95tl.

      Sil
    3. Çok uygunmuş, haftaya Ankara'ya gidiyorum kendime de alayım bari :) Teşekkürler cnm

      Sil
  3. Merhaba,
    Artık ben de takipteyim!
    Çantaya bittim, blog your dreams! Derhal aramaya başlıyorum!
    Bu arada ilk etkinlikte tanışalım mutlaka, çok çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. beğenmene sevindim denizciğim.ben buyaka avm'den almıştım geçen hafta.üç dört tane daha vardı umarım kalmıştır.bulursan haber ver:)))
    evet kesinlikle katıldığımız etkinlikleri paylaşıp,tanışalım.
    görüşmek üzere:)))

    YanıtlaSil
  5. Guess çantaları bir harika dostum! :)
    Çok seviyorum gerçekten,çantaları çok iyi oluyor.
    Güle güle kullan hepsinii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın.kalite ve tasarımlarıyla uzun yıllar sıkılmadan kullanılıyor bu markanın çantaları.

      Sil
  6. Merhabalar...Bayıldım bayıldımm çantanıza.İyi günlerde kullanın.Blog your dreams ayrıca güzel. :) Morhipo konusunda çok şanslısınız vadettikleri tarihte bırakın ürün göndermeyi bazen iptal bile edilebiliyor ki çok yaşadığım bi durum bu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,
      üzüldüm yaşadığın talihsizliğe:(
      bende birkaç ay önce amerikadan bir alışveriş yapmıştım.ürün sorunlu geldi,iade edene kadar akla karayı seçtim.neyseki bu sefer şansım yaver gitti.

      Sil
  7. Güle güle kullan hepsini canım:) blog your dreams çantasına ayrı bir bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler yeldacığım,
      sizden gelen beğeniler sonucu blogger dostu çanta ilan ediyorum bu çantayı:))))

      Sil
  8. Çok cici şeyler almışsın bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Beyaz bershka bluzune bayıldım. güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  10. uuuww hepsini güzel günlerde kullan. :))

    YanıtlaSil