23 Nisan 2013

Bahar Alışverişim

İlkbaharın en güzel mevsimi Nisan bence.Uzun kışın rehavetinden sonra tatlı bir uyanış gibi Nisan ayının son günleri.Alışveriş rutinim Doruk'un ailemize katılmasıyla eski günlerim kadar yoğun olmasa da fırsat buldukça babasına bırakıp mini alışveriş turlarına çıkabiliyorum.Biraz telaşlı ve zamana karşı yarışan turlar olsa da yeni aldığım ürünleri sizlerle paylaşmadan olmaz dedim.

İlk durağım TBS: Body Shop mağazalarında kendimi şekerci dükkanında gezinen çocuklara benzetiyorum.Rengarenk şişeler, mis gibi çiçek kokulu parfümler, birbirinden doğal içerikli vücut bakım ürünleri ve makyaj malzemeleri derken insan kayboluyor içeride.

Gelelim TBS alışverişime, ilk aldığım ürün "White Musk Libertine vücut spreyi." Parfüm olarak kullanılabilir ancak kalıcılığı daha kısa olduğu mağaza görevlisi tarafından belirtildi.Misk, türk lokumu ve orkide'nin şahane bir karışımı.Çiçeksi, ferah, mis gibi bir kokuya sahip.Bahar ve yaz için zaten tercihim uçucu, hafif içerikli parfümler.Bana çiçeksi ve pudramsı tonları çağrıştırdı.Bu tarz kokuları çok sevdiğim için hemen aldım.


Moringa EDT Parfüm:


Body Shop'ın yeni parfümlerinden, Moringa.Moringa ne  demek mi, inanın bende ilk defa duydum.Hindistan'daki moringa ağaçlarının çiçeklerinden ilham alan bir parfüm olduğunu öğrendim.Body Shop sayesinde egzotik bir çiçekle daha tanıştık.Yoğun bir çiçeksiliği olan bir parfüm.Kesinlikle çok beğendim.30ml'lik minik şişesiyle çantamda rahatça taşıyabileceğim.

Seaweed Pore Cleansing Facial Exfoliator: İngilizce ambalajındaki ürün ismi biraz uzunca olsa da basitçe denizyosunu peelingi.Karma/yağlı ciltler için geliştirilmiş bu peeling yağ dengeleyici ve siyah noktaları temizlemeyi vaad ediyor.Kullanmak için sabırsızlanıyorum.Yorumlarımı sizinle paylaşacağım.



Hemp Intensive Hand Butter: Body Shop'un çok iş gören Kenevir serisinden Kenevirli El Yağı.Yeni gelen bebeğimin rutin bakımları dolayısıyla ellerim sudan çıkmıyor.Ellerim kupkuru ve ne yapsam fayda görmüyorum.İçerdiği kenevir  tohumu yağı umarım bende işe yarar.



Sıra geldi Watsons alışverişime: İşte yeni Rimmel London Apocalips Rujlarım Aurora ve Luna.


Daha önce bu seriden Celestial ve Solstice'i almıştım.Şimdi Luna ve Aurora ile beraber giderek genişliyor Apocalips serim.Daha sonra hazırlayacağım ayrıntılı ruj swatch'ında tonlarını paylaşacağım ancak şimdilik Luna'nın oranj-şeftali, Aurora'nın ise çok tatlı bir nar çiçeği tonunda olduğunu belirtmek isterim.

Bourjois Healthy Mix Concealer: Sonunda kavuştum:)))


Aylardır Watsons mağazalarında bu serinin 52 numarasını arıyordum.Bourjois "Healthy Mix" serisinin tüm ürünlerini(concealer ve fondötenide dahil) yeniden raflarda üstelik en popüler 52 numarasıyla artık görmek mümkün.Uzunca süredir gelmesini beklediğim bir ürün olmasından ötürü indirimi beklemeden aldım.Kapatıcılık özelliği, yapısı ve kokusuyla beğenerek kullandığım bir concealer.

Rengarenk Rimmel London Ojelerim:


Watsons alışverişimin son iki ürününe geldi sıra.619 Pulsating, 60 seconds serisinden nefis bir fuşya; Lasting Finish serisinden 045 Misty Jade ise yukarıdaki fotoğrafta net olarak çıkmamışsa da çok tatlı bir mint yeşili.

Sizlerle kısa ve telaşlı geçen alışveriş turumun bir özetini paylaşmak istedim, ayrıntılı olarak anlatmamı istediğiniz ürünler varsa lütfen mesajlarınızda belirtin.

Son olarak büyüklerin güneşli ve çok keyifli bir Nisan günü geçirmelerini dilerim, çocuklarımızın ise 23 Nisan'ını kutlar, dünyanın tüm çocukları için umut, şans ve daha fazla mutluluk dolu güzel günler dilerim.

10 yorum:

  1. Hayirli olsun aldiklarin gule gule guzel gunlerde kullan :-)
    Tbs parfum ve vucut spreylerinin fiyatlari ve kaliciliklari nasil bende yaz gelmeden vucut spreyi stoklamayi dusunuyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.tbs'nin parfümleri vücut spreylerine göre daha kalıcı.benim aldığım vücut spreyi 29tl,parfüm 39 tl.3 al 2 öde kampanyası var, bende faydalandım bu kampanyadan.aldıklarını paylaşırsan sevinirim.

      Sil
  2. güzel seçimler yapmışsın:)

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkürler,beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  4. Moringayı çok merak ettim,çiçeksi kokuları çok severim ben de :))Blogunu severek takip ediyorum.Bana da beklerim.Sevgiyle ve mutlulukla kal :))
    http://aslismakeupbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. sevgili aslı,

    moringa gerek isim gerek koku olarak çok ilginç bir parfüm.çiçek kokularını sevdiğin için mutlaka bir bak derim.blogumla ilgili güzel paylaşımın için çok teşekkürler.herzaman yorumlarınla beklerim.bende seni takip etmeye başladım:)

    YanıtlaSil
  6. oh oh güle güle kullan darısı bize olsun:)

    YanıtlaSil
  7. sağol, daha da fazlası olsun inşallah:)))

    YanıtlaSil
  8. These nailpolishes are stunning!! I am in love with the colors and I think they are just perfect spring and summer:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes,they're lovely colours for this season.I visited your blog&loved your style.the photographs are gorgeous.following your blog:)

      Sil