15 Nisan 2013

Anne olarak ilk doğumgünüm

Merhabalar,

Bu sene hayatımda ilk defa 10 Nisan'daki doğumgünümü gününde kutlayamadım.Aslında üzülmem gerekir ama çok da umursamadım biraz geciken bir kutlamayla yeni yaşıma girmeyi.Malumunuz hayatımın tam orta yerine yerleşen minik oğlum Doruk öyle doğumgünü, kutlama filan dinlemiyor.Bugün itibarıyla 35 günlük küçük bir afacana dönüşen oğlum "kolik", anneler bilir "gaz sancısı" çekiyor.Gece gündüzüm karışmış durumdayken haliyle biraz geç bir kutlamayla ailemle yeni yaşıma adım atmış bulunuyorum.

 ve işte doğumgünü pastam





Öyle uzun bir kutlama olmadı malumunuz evin yeni patronu:) yeter artık birazcıkta benimle ilgilenin dedi ve bastı yaygarayı.Bölük pörçük, başı sonu olmayan bir doğumgünü geçirmeme rağmen halimden çok memnunum.Çünkü anne olmanın sabır ve karşılıksız sevgi olduğunu hemen öğretiyor insana bu minik canlılar.Annelik damarım kabarmadan sizlerle aldığım birbirinden güzel hediyeleri paylaşmak istiyorum.


Bershka cüzdan


Neon pembe siyah zımbalı bu cüzdana aşık oldum.Bu bahar ve yaz elimden düşürmem herhalde.Boyut olarak cüzdandan büyük, mini bir çantayı andırıyor.İçi ise kullanışlı, ortasında fermuarlı bir gözü var.Telefon,para,kart vs at içine, çık dışarı yani.



Zara baykuşlu tshirt



Zara Buyaka avm'ye bayılıyorum.Saatlerce içeride kalabilirim.Alışveriş yapmaktan en keyif aldığım, en bol ürünlü, en sakin ve geniş Zara.Bu hediyede bu mağazadan alındı.Farklı ceket ve trikoların içinde klas bir görüntü sergileyeceğini düşünüyorum.


U.S Polo Sweatshirt




Bu sezon her yerde bu kısa kollu örme sweatshirtler var.Indigo rengindeki bu güzel sweat'i şimdiden jeanlerle giymeyi iple çekiyorum.Hem rahat hem şık bir parça.



Baykuş Krem ve Lipbalmlar

Baykuş ailesi maaile tamam:)




Arkadaki büyük baykuşların içinden el kremi, öndeki minik, şirinciklerin içindense lipbalm çıkıyor.Henüz denemedim.Ama kokuları çok güzel ve herşeyden önemlisi nereye koyarsanız koyun çok şık duruyor baykuş ailesinin fertleri.Kutuların içindeki ürünler bittikten sonra kendi kremlerimi koymayı düşünüyorum.Bunları atmaya kıyamaz insan:)



Homestore Tshirt



Bu sezon zımbalar çok moda.Bu ışıl ışıl tshirt'ün üzerinde bayağı bir zımba ve taş detayı var.Birde yine geçen sezondan beri yükselen trend kuru kafa detayıda unutulmamış.Çok şık bir tshirt.Yaz akşamları için dolabımda şimdiden yerini aldı.


Anne olarak kutladığım ilkdoğumgünümü sizlerle paylaşmak istedim.Aslında hediyelerin en güzeli Doruk'un  ta kendisi.Biraz erken gelen bir doğumgünü hediyesi oldu:))))

13 yorum:

  1. Mutlu bir ömür diliyorum ikinize de :)

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar ve çok zevkli hediye seçimleri , mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle..

    çok beyendim blogunuzu takipteyim, teşekkürler
    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. sevgili burçin,
    bende sizi google+'da takip ediyorum.bloğumla ilgili güzel düşünceleriniz için çok teşekkürler.yorumlarınızı her zaman beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. sağolun,bende bloğunuzu inceledim,çok beğendim ve takip etmeye başladım.yorumlarınızı ve sizi herzaman beklerim bloğuma:)

      Sil
    2. teşekkürler, sevgilerimle.

      Sil
  5. sevdim bu bloğu..:)
    http://zoomlabakalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. nice yaşlara =)
    bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bloğunuzu "dilek ağacı"olarak takip ediyorum.

      Sil
  7. minik doruk ile nice mutlu sağlıklı yaşlaraaaaaa Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler sevgili ilknur.

    YanıtlaSil