17 Mart 2013

DORUK'LA BAŞLAYAN YEPYENİ BİR HAYAT

12 Mart Salı sabahı saat 10'da kucağıma minicik, mis gibi kokan bir erkek bebek verdiler.Ameliyathanenin o soğuk duvarları arasında tanıştığım bu küçücük adamı gördüğüm an içimden kopan duyguları tarif etmek öyle zor ki...

Işıl ışıl bakan gözleri ve herkesin dilinde saçları ile bebişimize görür görmez aşık olduk babasıyla.Doğduğu andan itibaren yaşadığım mutluluk, şaşkınlık, endişe, uykusuzluk ve gözyaşı yabancısı olduğum bir hayatın henüz başında olduğumun kanıtı sanırım.

Yeni doğan bir bebeğin dünyayı keşfetmesini büyük bir merakla izliyorum.Gözlerindeki pırıltı, ara ara çıkardığı o komik sesler, 7/24 hiç bitmeyen bir telaş sarmalının tam ortasında birbirimizi tanımaya çalışıyoruz.Henüz bir bebeğin adımlarıyla öğreniyorum anneliği.Ama tarifi anlatılmaz bir duygu....




33 yorum:

  1. Hiii, o ayaklar nası minik öyle :)
    Hep mutlu olsun, sağlıkla büyüsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu fotoğrafımızı çok beğendim.güzel dileklerin için teşekkürler:)

      Sil
  2. Yerim ya işte bebeklerde en sevdiğim yerlerden biri o topukları ısıracaksın böyle :)
    Çok tatlı mercimek mercimek parmaklarıı, yer ablası yer:)

    Çok merak ettim saçlarını ya:)

    Hayırlı olsun canım benim, her şeyi değişiyor insanın onunla beraber; aman dikkat et kendine sen de..
    Geçmiş olsun doğumun iyi geçmiştir inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saçları çok güzel, dümdüz, yumuşacık ve beklediğimden çok daha uzun.at kuyruğu yapalım diye takıldılar ameliyathanede:)
      doğum sorunsuz geçti.ama asıl maraton doğduktan sonra başlıyormuş onu anladım.

      Sil
  3. seni öyle ii anlıyorumki
    gerçekten bunun bir tarifi yok
    cennet kokulu melekler bunlar
    meleğine kavuşmuşsun sende :)
    allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin inşallah
    takibe başlıyorum canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, gerçekten melek gibi tıpkı diğer tüm bebekler gibi...

      Sil
  4. Okurken, içim bir tuhaf oldu, nasıl hissetmek istiyorum bu duyguyu.. Allah, ailene ömür boyu sağlık ve mutluluk,dorukla ömür boyu güzel duygular nasip etsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isteyen herkese allah nasip etsin bu duyguyu.güzel dileklerin için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Evin şimdi cennet kokuyordur.
    Oğlum doğduğunda evimize her gelen hep bunu söyledi.
    Allah sağlıkla büyütmeni nasip etsin ve en önemlisi bahtı güzel olsun.:)

    YanıtlaSil
  6. hoşgelmiş Doruk bebek,sağlıkla mutlulukla büyüsün inşallah annesi :) ne şirin ayakları var yerim ben onları yaa

    YanıtlaSil
  7. Oy ne güzel yazmışsın öyle. :)
    Hoşgeldi minik prens!
    Allah analı babalı büyütsün inşallah.

    YanıtlaSil
  8. güzel dilekleriniz için hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. miss gibi kokar o şimdi .. Ne kadar müthiş bir duygu annelik hani annelerimiz diyorlarya anne olmadan anlayamazsın diye gerçekten öyle galiba. Allah bahtını açık etsin bebeğinizin hiç ayırmasın sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel kokuyor teni ve de yumuşacık.tüm yorgunluk ve uykusuzluğa rağmen kendisine aşık ediyor insanı.çok başka bir duyguymuş annelik.güzel dileklerin için çok teşekkürler:)

      Sil
  10. Uzun ömürlü, mutlu, sağlıklı bir hayatı olsun inş. Şimdi nasıl mutlusunuzdur =) İsteyen herkese nasip olsun bu duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum.isteyen herkesin yaşamasını dilerim bu duyguyu.

      Sil
  11. Çok ama çok mutlu, sağlıklı ve uzun bir ömür diliyorum Doruk Bebeğe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,sanırım resimdeki de sizin bebeğiniz?

      Sil
  12. oyyy şu güzelliğe bak :) müthiş bir duygu olsa gerek tatmadım ama umarım en kısa zamanda ben de tadarım , hepbirlikte sağlıklı mutlu uzuuun bir ömür gecirin :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en yakın zamanda senden de bebiş haberleri alırız inşallah.güzel dileklerin için çok sağol,sevgilerle:)

      Sil
  13. Tebrik ederim. Minicik ayakları çok tatlı-

    YanıtlaSil
  14. Tebrikler. Allah analı babalı büyütsün :)

    YanıtlaSil
  15. sağlıklı,
    mutlu,
    uzun bir hayat diliyorum:)

    YanıtlaSil
  16. Canımm allah analı-babalı büyütsün:) allah herkese nasip etsin o duyguyu güle güle büyüt kuzunu, çok öpüldün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili @meri güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.isteyen herkese allah nasip etsin:)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. @sevgili makyaja yeni başlayan kız,
      yeni doğan bir bebek için sanırım en güzel dilek mutlu bir şekilde büyüyüp güzel bir hayatı olması.teşekkür ederim içtenliğin için:)

      Sil
  18. sağlıklı mutlu huzurlu ve kocaman bir aile olmanızı diliyorum. zordur anne olmak kolaylıklar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  19. çok haklısın hiç kolay değil.ama bir bakışı da dünyaya bedel bu şirin sıpaların:)

    YanıtlaSil