6 Mart 2013

Doruk Bebeğin Şekerleri

Herkese iyi geceler,

Çok yakında inşallah küçük, sevimli bir bebeğim olacak.Şimdiden onun için yaptığım şeylere şaşırmaya başladım.Benim gibi herşeyin hazırını almaya alışkın biri eşiyle, karnı burnunda, buz gibi birgün Tahtakale'ye gitti, beyaz-mavi bebiş şekerleri ve süslemeler aldı ve aşağıdaki sepetleri hazırladı.Siz karar verin, nasıl olmuşlar.Hepsi %100 benim emeğim, hiç yardım almadım.








Hastane için hazırladığım bebek şekeri sepetine de bir bakın







14 yorum:

  1. Çok tatlı çok, birden bebeklerimi beklerken yaşadığım kendi heyecanımı ve yaptığım hazırlıklarımı hatırladım, ne güzeldi...

    sevgiler:)

    http://www.alisverismakyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş Canım,ellerine sağlık...nekadar kaldı?

    YanıtlaSil
  3. sevgili şebnem ve benim bebeğim,
    çok teşekkürler iyi dilekleriniz için.şimdiden inanılmaz heyecanlıyım.tüm duygular karmakarışık...
    haftaya bekliyoruz inşallah oğluşumuzu:)

    YanıtlaSil
  4. cnm çok güzel olmuş,ellerine sağlık!bebek beklemek çok heyecanlıdır eminim:) bloğuma yaptığın ziyaret için teşekkür ederim:) takibimdesin
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler asude glaze,
    bloğunu çok beğendim, sık sık takip ederim artık:)

    YanıtlaSil
  6. Çoook güzel olmuşlar ellerine sağlık bayıldımm!! Ben de aynı senin gibi ,kendi emeğimle hazırlayacağım şeylerin daha değerli ve anlamlı olacakları kanaatindeyim:) şimdiden hayırlı uğurlu olsun, şansıyla birlikte gelsin bebişiniz:)

    YanıtlaSil
  7. çok haklısın.kendi kattığın emekle yapılan bir işin sonucu parayla satın alabileceğinden çok daha fazla mutluluk veriyor.beğenmenize çok sevindim.hepinize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Oyy hamile misin seen:) kaç aylıık?
    Çok şeker olmuş buu:) ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Çokk tatlıı, maaşallah şimdıden tatlı bebişe :)

    YanıtlaSil
  10. Bu arada eksikler falan olabilir, görünce aklıma sen geldin:) bakabilirsin;)

    http://www.markafoni.com/product/baby-room-10/all/?utm_source=Markafoni&utm_medium=email&utm_campaign=11+Mart+2013+Baby+Room_mailing

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, hemen inceliyorum linki.

      Sil
  11. Hazır gibi durmuşlar ve harika görünüyorlar, ellerine sağlık ;)
    Umuyorum sağlıkla kavuşursun sen de bebeğine ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. @sihirlimavi beğenmene çok sevindim, teşekkürler.bebek doğalı 1 ay oldu neredeyse:)

    YanıtlaSil