12 Şubat 2013

Golden Rose JOLLY JEWELS Ojeler



Herkese Merhaba,

Sizlerle Golden Rose markasının yeni piyasaya sürdüğü "JOLLY JEWELS" oje alışverişimi paylaşmak istiyorum.
Öncelikle şunu belirtiyim ürünün bu serisini ne Watsons ne de Gratis'te bulamadım.
Golden Rose'un Capitol AVM mağazasında bulunca hemen üçer tane alıverdim.

Soldan sağa:103, 106, 117

Üç renkte birbirinden güzel, ışıltılı ve iddialı.
Uygulamayla ilgili olarak mağaza yetkilisi altına ve üzerine birer kat şeffaf cila sürmemi tavsiye etti.

3 yorum:

  1. bence de altına mutlaka cila sür. yoksa bu tarz ojeler çıkartırken deli ediyor insanı. bende ilk fırsatta denemek istiyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,

    Jolly Jewels'lar iki kat sürüldüğünde özellikle koyu renklerde çok yoğun bir görüntü veriyor.Bir dahaki sefere alta beyaz veya tona uygun açık renkler sürerek uygulamayı deneyeceğim.Bu şekilde simli, daha sade bir hale gelir diye düşünüyorum.
    Uyguladıkça en güzel halini bulacağız artık.

    Renk alternatifi çok.Deneyerek almanı tavsiye ederim.Bazı renkler göründüğü gibi çıkmayabiliyor.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan:)bu arada blogun hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil